پخش کننده انگور سفید بیدانه

انگور از میوه‌های شیرین و بسیار محبوب است که دارای انواع مختلفی است. انگور سفید بیدانه یکی از انواع انگور است که تقاضای خرید برای آن در دنیا بسیار بالا بوده و در تهیه مواد غذایی مختلف نیز بیشتر از این انگور استفاده می‌شود. پخش کنندگان انگور سفید در ایران معمولا این میوه را از ارومیه به دیگر شهرهای کشور توزیع می‌نمایند زیرا ارومیه بیشترین سطح زیر کشت برای این محصول را دارد.

پخش کننده انگور سفید بیدانه

آشنایی با انواع انگور سفید

آشنایی با انواع انگور سفید انگور سفید در ایران انواع مختلفی دارد که در این مطلب توضیحاتی در مورد انواع انگور سفید ارائه خواهیم کرد.

انگور بی‌دانه سفید

انگور سفید از میوه‌هایی است که برای تازه خوری بسیار دلچسب و دلنشین بوده و با نام سلطانا یا تامسون سیدلس شناخته می‌شود. در دنیا برای تهیه کشمش و یا آب میوه انگور بیشتر از همین نوع انگور استفاده می‌شود. این محصول در دسته میوه‌های میان رس قرار دارد و حبه‌های آن به شکل تخم مرغ می‌باشند و همان طور که از نام آن پیداست این انگور فاقد هسته است.

انگور عسگری

این نوع محصول نیز بسیار شیرین است و شکل حبه‌های این میوه به صورت کشیده بوده و رنگ آن متمایل به سفید است. پوست این میوه بسیار نازک بوده و نمی‌توان آن را به مدت زیادی نگهداری کرد. مصرف این میوه بیشتر به صورت تازه خوری و یا به صورت کشمش است. درخت انگور عسگری از درختانی است که زود به بار می‌نشیند و زود بازده است.

انگور دیزماری

این میوه جزء محصولات زودرس بوده و حبه‌های آن به شکل بیضی است. این نوع انگور دارای هسته است و رنگ آن زرد متمایل به سفید می‌باشد.

انگور حسینی

این محصول که با نام انگور ریش بابا نیز شهرت دارد در دو نوع قرمز و سفید پرورش پیدا می‌کند و جزء میوه‌های دیر رس می‌باشد. شکل ظاهری این میوه کشیده و بلند است و دارای هسته نیز می باشد.

عرضه مستقیم انگور سفید درشت

عرضه مستقیم انگور سفید درشت انگور سفید درشت یکی از محصولات بازار پسند است که صادرات آن نیز رونق خوبی دارد. انگور سفید صادراتی به دلیل اینکه استانداردهای بالایی برای محصولات صادراتی وجود دارد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و و هیچ گونه خرابی و یا آسیبی روی آن دیده نمی شود. این نوع انگور توسط این مرکز به صورت مستقیم تولید و عرضه می‌شود.

عرضه مستقیم انگور سفید از نظر اقتصادی برای کسانی که در کار تجارت باشند و یا توزیع کننده میوه در شهرهای خودشان هستند، مقرون به صرفه است. زیرا اگر بخواهند این محصول را از واسطه‌ها خریداری نمایند هزینه‌های اضافی که بر روی قیمت این محصول تحمیل می‌شود باعث می‌شود قیمت نهایی این میوه افزایش پیدا کند.

 

  • تبلیغات: 
    1. سفارش خرید سیب درختی عمده
    2. قیمت عرضه سیب سرخ درجه یک در کشور
    3. صادرات لیمو شیرین کرمان
    4. قیمت نهال نارنگی ژاپنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما