پخش مستقیم زرد آلو صادراتی

زرد آلو میوه ای شیرین و آبدار است که در فصل تابستان به وفور یافت می شود. از این میوه محصولات متنوعی از جمله مربا و شربت و برگه آفتابی یا تیزآبی و … تولید می شود؛ بنابراین در میان مردم بسیار پرطرفدار است. علاوه بر خوش طعم بودن این میوه و محصولات آن، داشتن خاصیت های درمانی زیاد بر محبوبیت آن افزوده است به طوری که علاوه بر بازار داخلی، در خارج از کشور نیز رونق زیادی یافته است. زرد آلو صادراتی اعلاء محصولی بسیار باکیفیت است که توسط فروشگاه ما قابل سفارش است و به مشتریان گرامی عرضه می شود.

پخش مستقیم زرد آلو صادراتی

زرد آلو میوه ایی برای محافظت قلب

زرد آلو میوه ایی برای محافظت قلب قلب ارگانی مهم در بدن است که کار پمپاژ خون به اندام های مختلف را انجام می دهد. با در نظر گرفتن اینکه اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز سلول های بدن توسط خون به اندام های مختلف برده می شود، به اهمیت فوق العاده عملکرد این اندام در بدن پی برده می شود. توجه به سلامت و عدم آسیب دیدن قلب و عروق می تواند شما را در داشتن بدنی سالم یاری کند و شما را از مراجعه به پزشک متخصص قلب بی نیاز کند.

یکی از راه های حفاظت از قلب و پیشگیری از بیماری های مربوط به آن که میتوانند در نهایت منجر به سکته قلبی شوند، مصرف مداوم زرد آلو است. در حقیقت زرد آلو منبعی عالی برای بسیاری از آنتی اکسیدان ها از جمله بتاکاروتن و ویتامین های A ، C و E است. علاوه بر این، این میوه دارای گروهی از آنتی اکسیدان های پلی فنول به نام فلاونوئیدها است که نشان داده شده است احتمال ابتلای افراد به بیماری های زیادی اعم از بیماری های قلب و عروق و دیابت را کاهش می دهند.

باید توجه داشت که مصرف زرد آلو برای افرادی که دارای فشار خون پایین هستند مناسب نیست. همچنین به یاد داشته باشید که دانه های زرد آلو حاوی مقادیری از سم سیانید هستند که اگر بیش از حد مصرف شوند بسیار مضر اند و در یک روز تنها مصرف ۳۰ عدد از این دانه ها مجاز است.

بهبود دستگاه گوارش با خوردن زرد آلو

بهبود دستگاه گوارش با خوردن زرد آلو گوارش غذا یکی از عملکردهای مهم بدن است که در نهایت منجر به جذب مواد مورد نیاز و دفع مواد اضافه می شود. امروزه مشکلات گوارشی به دلایل زیادی همچون رژیم های غذایی نادرست رو به رشد است اما میتوان با رعایت یک سری موارد، به حفظ سلامتی این دستگاه مهم بدن کمک نمود.

زرد آلو مقدار زیادی فیبر درون خود جای داده است که میتواند به واسطه آن به دستگاه گوارش شما کمک شایانی کند. نیمی از فیبر موجود در زرد آلو محلول و نیمی از آن نامحلول است. فیبر محلول به دستگاه گوارش شما کمک می کند تا آب کافی را در خود نگه دارد و منحر به رشد باکتری های مفید موجود در روده می شود. فیبر نامحلول نیز به کنترل میزان باکتری های موجود در روده کمک می کند.

زرد آلو را میتوانید به صورت روزانه و به عنوان میان وعده یا به صورت محصولاتی همچون لواشک و برگه و … استفاده کنید تا از خواص منحصر به فرد آن جهت کمک به حفظ سلامتی خود استفاده نمایید. همچنین زرد آلو به صورت خشک شده نیز قابل استفاده است. یک فنجان زرد آلوی خشک شده می تواند ۹۴ درصد از نیاز روزانه بدن شما به ویتامین A و ۱۹ درصد از نیاز آن به آهن را تأمین کند. زرد آلو خشک همچنین حاوی پتاسیم و آنتی اکسیدان است و کلسترول را کاهش داده و گوارش را بهبود می بخشد. زرد آلو درجه یک خشک شده فاقد چربی و کم کالری است و طعم دلپذیری دارد.

کمک زرد آلو به کاهش وزن

کمک زرد آلو به کاهش وزن هنگامی که در تلاش برای کاهش وزن هستیم، انتخاب غذاهای مناسب می تواند گیج کننده باشد. در ۱۰۰ گرم زرد آلو با کیفیت تنها ۴۸ کالری وجود دارد که ۴۰ کالری آن مربوط به کربوهیدرات است. این میزان کالری، این میوه را به خوراکی ایده آلی برای یک رژیم لاغری تبدیل می کند. این میوه برای رژیم های کم کربوهیدرات همچون رژیم کتو بهترین نیست اما در صورتی که بخواهید می توانید مقدار مناسبی از آن را به رژیم خود اضافه کنید.

با خوردن این ۱۰۰ گرم زرد آلو تقریبا ۳۹ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین A، هفده درصد از این نیاز به ویتامین C و ۷ درصد آن به پتاسیم تامین می شود. همچنین در هر ۱۰۰ گرم زرد آلو، ۲ گرم فیبر موجود است. بنابراین این میوه می تواند مقادیر قابل توجهی از کمبود ویتامین ها و ریزمغذی ها را برای شما جبران کند.

فیبر موجود در این میوه باکتری های موجود در روده شما را تغذیه می کند و میزان آن ها را در سطح مشخصی نگه می دارد. سطح میکروبیوم شما، بر روی سلامت و وزن بدنتان اثرگذار است. همچنین این فیبر می تواند به شما در کنترل احساس گرسنگی و هوس های بیهوده کمک کند. گرسنگی و هوس می تواند یک مشکل بزرگ برای افرادی باشد که سعی در کاهش وزن دارند؛ بنابراین کمک به کاهش اشتها مزیت بزرگی است که خوردن این میوه برای کسانی که به دنبال لاغر شدن هستند به ارمغان می آورد.

جهت لاغری می توانید این میوه را به شکل های مختلفی اعم از خام یا اسموتی استفاده کنید. توجه کنید که بهتر است از خوردن کلوچه ها، کیک ها، مرباها و دسرهایی که از این میوه تهیه شده اند و پر کالری هستند اجتناب کنید.

نرخ قیمت زرد آلو صادراتی

نرخ قیمت زرد آلو صادراتی زرد آلو میوه ای با طعم دلپذیر است. این میوه به صورت زرد آلو بسته بندی و زرد آلو جعبه ای در بازار وجود دارد و توسط عرضه کنندگان متفاوتی پخش می شود. قیمت زرد آلو به عوامل مختلفی از جمله محل کاشت، رشد، نوع و کیفیت آن وابسته است. مشتریان عزیز باید دقت کنند این محصول را از فروشنده ای خریداری کنند که دارای زر آلو با کیفیت و مرغوب باشد.

فروشگاه ما این محصول را با کیفیت بالا و قیمت عالی خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می کند به صورتی که پس از یکبار خرید این محصول از ما، جزو مشتریان دائمی ما خواهید شد. در صورت تمایل برای خرید زرد آلو، میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید و پس از مشاهده کیفیت محصول آن را خریداری کنید یا اینکه به صورت آنلاین و غیر حضوری این محصول را از سایت ما خریداری نمایید؛ بدین منظور می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما