مرکز توزیع سیب لبنانی صادراتی

یکی از بهترین و مهم ترین نوع سیب و گلابی بوکس ارزان در کشورمان، سیب لبنانی صادراتی است. این سیب در سه رنگ سبز، زرد و قرمز تولید می شود که بسیار خوش مزه و خوش بو است. این سیب اول به ایران وارد می شود سپس به سایر شهر های ایران صادر می شود تا در دسترس همه مردم ایران قرار گیرد. این سیب از لبنان وارد ایران می شود که مردم ایران علاقه بسیار زیادی به آن دارند.

مرکز توزیع سیب لبنانی صادراتی

اطلاعاتی درباره سیب لبنانی با کیفیت

اطلاعاتی درباره سیب لبنانی با کیفیت سیب لبنان هم در لبنان و هم در آمریکا تولید می شود. درختان آن بسیار بلند است و بیشترین محصول را می دهد. سیب لبنانی و گلابی بیروتی در بازار بسیار با کیفیت و خوش مزه است و بوی آن همانند بوی گلاب است و خیلی خوش عطر و خوش طعم است. سیب لبنانی بسیار درشت و براق است. این سیب نسبت به سیب های ایرانی خیلی درشت تر و مجلسی تر است. بهتر است برای مجالس از سیب لبنانی استفاده شود زیرا هم خیلی خوش مزه و هم خیلی درشت و براق است.

سیب لبنانی به صورت عمده وارد بازار می شود و مردم می توانند این سیب خوش مزه را هم به صورت کیلویی و هم به صورت عمده خریداری نمایند. خرید سیب لبنانی عمده بسیار مقرون به صرفه است. زیرا با خرید عمده از قیمت کیلویی آن خیلی کم می شود.

سیب لبنانی دارای خواص بسیار زیادی است. بسیاری از افرادی که از زردی دندان خود رنج می برند استفاذه از سیب لبنانی برای آن ها توصیه می شود، خوردن مداوم سیب لبنانی موجب سفید شدن دندان ها می شود و شما می توانید بعد از گذر یک مدت کوتاه آن را حس کنید. از دیگر مزایای سیب لبنانی کاهش وزن است، افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و به دنبال تناسب اندام هستند خوردن یک عدد سیب لبنانی ناشتا و شب هنگام خواب برای این افراد بسیار توصیه می شود.

تولید ویژه سیب لبنانی عمده

تولید ویژه سیب لبنانی عمده همانطور که گفته شد سیب لبنانی در سه رنگ زرد، سبز و قرمز تولید می شود. اما پر فروش ترین نوع آن، سیب لبنانی زرد است‌. سیب لبنانی قرمز و سبز کمی مزه ترش دارد اما سیب لبنانی زرد بسیار شیرین و ترد است. بسیاری از کودکان و خردسالان و همچنین افراد مسن علاقه بسیار زیادی به این سیب لبنانی زرد رنگ دارند.

قیمت این سیب خوش مزه و پر خواص بسیار مناسب است به طوری که همه اقشار جامعه می توانند به راحتی آن را خریداری کنند و در مهمانی و مجالس خود استفاده کنند.

در اواخر فصل بهار تولید ویژه سیب لبنانی آغاز می شود. در اوایل تابستان به صورت عمده وارد ایران می شود و با قسمت بسیار مناسب به ایرانیان فروخته می شود.

فروش این محصول بی نظیر و پر طرفدار آنقدر افزایش یافته است که در نود و نه درصد مغازه های میوه فروشی و حتی بازار تره بار موجود شده است و اگر بخواهید این میوه بی همتا را با قیمت مناسب تری خریداری کنید توصیه می شود که حتما از تره بار به صورت عمده خریداری نمایید.

 

  • تبلیغات: 
    1. بازار فروش انواع هلو صادراتی
    2. خرید پرتقال درجه یک از باغات جهرم
    3. قیمت عرضه انواع گیلاس باغی
    4. خواص گریپ فروت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما