قیمت فروش گیلاس کوهی درجه یک

گیلاس کوهی درجه یک، نوعی میوه ی مغذی و مقوی است که با قیمت باورنکردنی در مرکز فروش، جهت رفع نیاز بازار عرضه شده است. در دوره هایی که میوه کمتری تولید می شود، ممکن است قیمت ها افزایش یابد. به طور کلی باتوجه به وزن و کیفیت و نحوه بسته بندی قیمت های عرضه شده متناسب می باشند. در خصوص مقرون بصرفه بودن محصولاتی که از طرف مرکز در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید اطمینان داشته باشید.

قیمت فروش گیلاس کوهی درجه یک

آنچه در مورد گیلاس کوهی باید بدانید

آنچه در مورد گیلاس کوهی باید بدانید گیلاس کوهی یک نوع گیلاس درشت است که هر ساله از فروردین تا اردیبهشت شکوفا می شود و از خرداد تا شهریور چیده می شود، کوچک و گرد و به رنگ قرمز روشن است. نور خورشید را دوست دارد و به تغییر هوا بسیار حساس است، میوه آن ترش و شیرین است که بسیار مورد علاقه همه است.

روش های زیادی برای خوردن گیلاس کوهی وجود دارد، می توانید مستقیماً آنها را بخورید، همچنین می توانید آنها را به صورت مربای آلبالو، اسموتی، بستنی، دسر، ماست، کنسرو، سالاد، نوشیدنی و غیره درست کنید.

گیلاس کوهی سرشار از آهن، کلسیم، فسفر، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین A، پروتئین، چربی، قند، کربوهیدرات، فیبر خام، کاروتن، تیامین، ریبوفلاوین، اسید نیکوتین، اسید اسکوربیک، پتاسیم، سدیم، منیزیم و غیره است.

گیلاس کوهی دارای اثر تقویت کننده طحال است، می تواند گرمای بدن را از بین ببرد و در نتیجه از طحال محافظت کند. گیلاس کوهی می تواند از انزال زودرس، پیری زودرس و سایر علائم جلوگیری کند. در طب سنتی توصیه شده است که خوردن بیشتر گیلاس کوهی می تواند نقش خاصی در رفع ناتوانی جنسی مردان و انزال زودرس داشته باشد.

گیلاس کوهی می تواند خون را افزایش دهد چون منبع آهن است و در بین میوه های میزان بیشتری آهن دارد. گیلاس کوهی همچنین دارای وظایف و عملکردهای پاکسازی سموم روده، هضم آسان و برطرف کردن اسهال، درمان یبوست و از بین بردن گرمای بدن است. همچنین نقش مهمی در کمک به خون سازی و متابولیسم بدن انسان ایفا می کند و در نتیجه پیری را به تاخیر می اندازد و پوست را گلگون و براق می کند.

فروش ویژه گیلاس تکدانه صادراتی

فروش ویژه گیلاس تکدانه صادراتی انواع گیلاس تکدانه که با شرایط مناسب تولید شده اند، جهت فروش ، در مرکز صادراتی موجود است. به لطف نمایندگی در سراسر جهان و تجربه چندین ساله، مرکز صادرکننده مجموعه وسیعی از میوه های صادراتی گیلاس، گلابی، سیب، انگور را به شما ارائه می کند تا با انتظارات خاص شما، از رنگ گرفته تا طعم و مزه، مطابقت داشته باشند. شما می توانید روی دوام حسی و عمر طولانی در هر محصول حساب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما