فروش گیلاس سیاه صادراتی

گیلاس سیاه و گلابی بوکس ارزان ایران توجه بسیاری از فعالان حوزه میوه و تره بار برای صادرات را به خود جلب می کند و انواع فروش زودهنگام و دیرهنگام این محصول توسط خریداران به دقت زیر نظر است. گیلاس سیاه و به ویژه گیلاس مشکی مشهد را باید به عنوان یک میوه عالی برای صادرات در نظر گرفت. این میوه خوشمزه یکی از محصولات اصلی ایران است و در نقاط کمتر جهان این کیفیت را در میوه گیلاس می توان مشاهده کرد. بنابراین مهم است که گیلاس سیاه ایران برای صادرات به فروش برسد.از این رو برای فروش گیلاس سیاه صادراتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

فروش گیلاس سیاه صادراتی

گیلاس منبع غنی از پروتئین

گیلاس منبع غنی از پروتئین گیلاس و گلابی بیروتی در بازار منبع عالی از انواع ویتامین ها و مواد عالی است که معمولاً در طب سنتی استفاده می شود. این میوه دارای بافت آکورد سرد است و حاوی آب، پروتئین، فیبر، چربی، قند، آهن، کلسیم و گوگرد است. یک فنجان گیلاس حاوی ۹۰ کالری است و سرشار از فیبر، پروتئین و ویتامین A است. مصرف این میوه به افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی دربدن کمک می کند و مطالعات بالینی محققان دانشگاه میشیگان این موضوع را ثابت کرده است.

گیلاس نوبر علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی، منبع طبیعی ملاتونین است، هورمونی که چرخه خواب و بیداری بدن را تنظیم می کند. به درمان آرتریت و بیماری های التهابی کمک می کند: مصرف منظم گیلاس به کاهش سطح نیتریک اکسید مرتبط با آرتروز و آرتریت روماتوئید کمک می کند. ارتباط بین مصرف گیلاس و کاهش حملات نقرس نیز ثابت شده است. زیرا میزان اسید اوریک را که دارای نقرس زیاد است کاهش می دهد.

اسید اوریک یک ماده زائد است که در نتیجه هضم و جذب مواد مغذی در بدن ایجاد می شود و اگر مقدار آن در بدن افزایش یابد در مفاصل به کریستال تبدیل شده و باعث درد و تورم در آن ناحیه می شود. سطح پایین قند خون در بیماران دیابتی: گیلاس سیاه درباری حاوی آنتوسیانین است. رنگدانه طبیعی با خواص درمانی مختلف مانند افزایش تولید انسولین تا ۵۰ درصد و بهبود کنترل قند خون.

قند گیلاس برای بیماران دیابتی مضر نیست زیرا نوعی سوربیتول است که ۷۰ درصد آن در بدن برای تولید انرژی بدون تبدیل به گلوکز مورد استفاده قرار می گیرد. کاهش خطر بیماری های قلبی: گیلاس دارای مزایای سلامت قلب و عروق است و مانند داروهای تجویزی عمل می کند تا به تنظیم چربی ها و قند خون در بیماران مبتلا به سندرم متابولیک کمک کند. همچنین مصرف منظم گیلاس خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

به کاهش خطر سرطان روده بزرگ کمک می کند: فیبر موجود در گیلاس خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. به دلیل فراوانی فیبر، مصرف منظم گیلاس نیز با کاهش وزن و کنترل آن ارتباط دارد. به بهبود حافظه کمک می کند: گیلاس منبع خوبی از آنتوسیانین ها برای بهبود حافظه و بهبود عملکرد حرکتی است.

گیلاس موثر در کنترل اسید اوره خون

گیلاس موثر در کنترل اسید اوره خون ارتباط بین مصرف گیلاس و کاهش حملات نقرس نیز ثابت شده است. زیرا میزان اسید اوریک را که دارای نقرس زیاد است کاهش می دهد. اسید اوریک یک ماده زائد است که توسط هضم و جذب مواد مغذی در بدن تولید می شود. و اگر مقدار آن در بدن افزایش یابد، در مفاصل به کریستال تبدیل شده و باعث درد و تورم در آن ناحیه می شود.

ارتباط بین مصرف گیلاس و کاهش حملات نقرس نیز ثابت شده است. زیرا میزان اسید اوریک را که دارای نقرس زیاد است کاهش می دهد. اسید اوریک یک ماده زائد است که توسط هضم و جذب مواد مغذی در بدن تولید می شود. و اگر مقدار آن در بدن افزایش یابد، در مفاصل به کریستال تبدیل شده و باعث درد و تورم در آن ناحیه می شود.

مرکز توزیع گیلاس سیاه صادراتی

مرکز توزیع گیلاس سیاه صادراتی این مرکز که بزرگترین شرکت در زمینه عرضه و فروش میوه های مختلف در ایران است، به عنوان بخشی از فروش خود به کشورهای مختلف، گیلاس اعلا کاشته است. به خصوص آلبالو بسیار بزرگ و مرغوب که در بازارهای خارجی تقاضای زیادی دارد، باعث تمرکز آنها بر فروش این محصول شده است. معامله گران معتبری که در سال گذشته با این شرکت همکاری کرده اند گیلاس و سایر میوه ها را با بهترین کیفیت خریداری کرده اند و این عامل نشان می دهد که شرکت ما خدمات جدیدی به مشتریان ارائه می دهد. برای خرید می توانید به مرکز توزیع گیلاس سیاه صادراتی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما