فروش ارزان گیلاس تکدانه

قیمت گیلاس تکدانه در معادل سازی با هزینه های قبل از سورتینگ و با احتساب هزینه پس از استاندارد سازی تعیین می گردد که در بازار ایران برای گیلاس درجه یک با کالیبر کوچک تا بزرگ، نرخ متفاوت اعلام می شود. قیمت گیلاس عمده برای برداشت نوبرانه تا اتمام برداشت با سراشیبی اعداد مواجه می شود اما تأمین هر چه سودآور محموله گیلاس برای مشتری اولویت دارد که مجموعه ما ظرفیت همکاری بهتر را فراهم می آورد.

فروش ارزان گیلاس تکدانه

مواد مغذی موجود در گیلاس

مواد مغذی موجود در گیلاس

گیلاس تکدانه درجه یک را برای نشانه دار بودن کیفیت آن در بازار گیلاس فروشی، از نظر برخی پارامترها چنین توضیح می دهیم: گیلاس دارای سایز معمولی برای بازار داخل و همچنین با یکدست سازی سایز کالیبر شده آن تا اندازه ای درشت تر، قابل فروش است. گیلاس می تواند برای داخلی فروشی دارای برخی کاستی هایی مانند آسیب، آفت زدگی و نارسی باشد اما برای صادرات همه این عیب ها مرتفع می شود. گیلاس بازار ایران، بدون سورتینگ و از قرار بسته بندی توسط باغداران به فروش می رسد اما در صادرات گیلاس اهمیت بالابردن کیفیت و ماندگاری مهم است.

بازار بزرگ گیلاس تکدانه صادراتی ، پذیرای مشتریانی از مجموع خریدار و مصرف کننده داخلی و همچنین فراتر از معاملات داخلی به مشتریان صادراتی با مصرف کنندگان کثیر، خدمات می دهد. گیلاس را از باغات مناطق سردسیر انتخاب می کنیم چرا که برای مشتریان می توان از محصولی باکیفیت پشتیبانی کرد. قیمت گیلاس عمده فروشی نرخ متفاوت دارد و بستگی دارد که از تولیدات کالیبر کوچک بارگیری کنید یا درشت سایز درخواست دهید.

پایه ها و ارقام گیلاس ایرانی شامل: پایه های پررشد پایه های پاکوتاه میوه گیلاس ارقام گیلاس با باردهی زیاد ارقام گیلاس با باردهی خوب روی دسته بندی شرایط رشد میوه گیلاس در اقلیم ایران شامل: مناطق دارای خاک مناسب رشد مناطق برخوردار از خاک ضعیف مناطق با خطر سرمازدگی مسائل مهم مربوط به تربیت بهتر باغات گیلاس عبارتند از: کنترل رشد نامتعارف درخت هرس درخت برای باردهی مطلوب و رسیدن کیفیت خوب برداشت میوه کنترل زاویه رشد شاخه های درخت گیلاس کاشت ارقام زود بارده و کاهش مشکلات کیفی و کنترل توزیع مطلوب گیلاس می باشد.

گیلاس تکدانه کیلویی است که بالغ می شود و در چهار فصل زودتر به فروش می رسد. به عنوان یک میوه تازه ، ذخیره و ذخیره آن بسیار دشوار است. تخریب ، پوسیدگی ، ساقه و قهوه ای شدن در هنگام حمل و نقل آسان است. در صورت نگهداری نامناسب ، تأثیر زیادی در کیفیت میوه خواهد داشت.

بنابراین ، متفاوت از سایر محصولات ، در طراحی بسته بندی گیلاس سفارشی ، لازم است که به طور کامل نحوه حفظ طراوت ، چگونگی محافظت از آفتاب از فشار یا برخورد ، تلاش برای حفظ یکپارچگی میوه ، طولانی شدن عمر فروش آن ، و ارزش کالای گیلاس را حفظ کنید. به عنوان یک کالا ، در فرآیند گردش و فروش ، علاوه بر حفظ گیلاس به عنوان میوه های تازه ، گیلاس همچنین باید به ارزش هدیه خود توجه کند ، به بسته بندی توجه کند ، مزایای نام تجاری گیلاس را با طراحی بسته بندی فرهنگی برجسته کند ، و توجه به بسته بندی سبز در حالی که توجه طراحی بصری ، زیبایی و مفهوم همزیستی ، محصول خوب خوب است.

رفع نقرس با مصرف گیلاس

گیلاس تکدانه عمده گونه‌های متعدد و در تمام ایران پراکنده است. از گیلاس علاوه بر مصرف به عنوان میوه خام، مربا و کمپوت ساخته می‌شود. برگ آن به صورت دم کرده برای درمان بیماری کلیه و کبد مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص گیلاس در سلامت چشم،سلامت پوست،پیری و کاهش وزن بسیار موثر می باشد. گیلاس سینه را نرم مى كند. معده را ضد عفونى مى نماید. و تخمیر معده را از بین مى برد و از این رو یبوست را معالجه مى كند و اسهال مخصوصا اسهال خونى را شفا مى بخشد، و بسیار سهل الهضم است .

مواد مغذی گیلاس براى مبتلایان به مرض چاقى یك غذاى ایده آل است و كسانى كه مى خواهند لاغر شوند مى توانند گیلاس را قبل از غذا میل نمایند زیرا خوردن گیلاس قبل از غذا شخص را سیر مى كند و جلوى اشتها را مى گیرد. این میوه دارای چربی کم و فیبر زیاد است و اگر شما درمان های گیاهی را قبول داشته باشید، بدانید که گواتر مزمن با خوردن گیلاس تا حد زیادی کنترل می‏ شود و همچنین مانند یک عامل تخلیه و زهکشی در مجاری ادرار و لوله‏ های هاضمه کار می‏ کند و سنگ‏ ها را از بین می‏ برد و مصرف آن در حد مناسب به مبتلایان به دیابت توصیه می ‏شود.

تاثیر مصرف گیلاس بر بازسازی عضلات

تاثیر مصرف گیلاس بر بازسازی عضلات

گیلاس تکدانه مرغوب که در بخش های مختلف از مناطق کشور برداشت می شوند، برای کاهش دمای آن طی دو الی سه روز در سردخانه نگهدار می شوند و بعد از آن با همکاری نیروهای خود اقدام به بسته بندی می نماییم. با آنالیز بازار روسیه که از عمده خریداران ما به شمار می رود، هر روز در پی این می باشیم که علاوه بر گیلاس، میوه های دیگری را نیز به این بازار معرفی نماییم. باغداران محترم توجه داشته باشند که امسال بر خلاف سال های گذشته اگر می خواهید محصولات باغی خود را به صورت عمده به فروش برسانید، مشتریان خارجی ما اولویت اصلی در این زمینه می باشند.

این میوه سرشار از فیبر نیز بوده و از مواد معدنی گوناگون همچون آهن، پتاسیم، سدیم و … بهره می برد. درخت این میوه رنگی متمایل به سرخ دارد و گل های آن تقریبا سفید است. ایران توانسته مقام سوم را در تولید گیلاس به خود اختصاص دهد که جایگاه بسیار مطلوبی به حساب می آید. این تولیدات که هم اینک در اشنویه نیز با بهترین کیفیت به وسیله باغداران متعهد این شهر برداشت شده و در انواع گوناگون و با بسته بندی های متنوع توسط شرکت ویتامین میوه عرضه می گردد که خود خبری خوش برای باغداران است.

افزایش گردش خون با مصرف گیلاس

بیش از ۱۰۰۰ رقم درخت گیلاس به رنگ‌های زرد کهربایی مانند گیلاس سفید، صورتی، قرمز و سیاهرنگ در سایر شهرهای ایران وجود دارد. معمولا رقم‌های تیره رنگ از نظر محتوای غذایی غنی‌ترند؛ زیرا بیشتر پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و اسید سیلیسیک دارند.

در گیلاس کاروتین، ویتامین B1، B2و B3 و ویتامین C وجود دارد که ایده‌آل کودکان است. وجود این ترکیبات در تقویت ساختمان استخوان، دندان، سیستم عصبی و خونسازی بسیار موثر بوده و وجود سیلیس در این ماده غذایی عامل هوشیاری است. گیلاس به صورت مربا، مارمالاد، انواع شربت‌ها، به صورت تازه‌، همراه بستنی و غیره مصرف دارد. ۱/۵ کیلوگرم گیلاس در روز ضد شدیدترین یبوست‌هاست. برای افراد نقرسی به علت رفع اسید اوریک بسیار موثر است. برای کل دستگاه گوارش، غدد گوارشی، به ویژه غده پانکراس، قلب و عروق و گردش خون، کبد و کلیه‌ها عالی است. آب گیلاس تب برقوی است. بهترین روش مصرف گیلاس تازه خوردن آن است. حرارت زیاد اثر آنتی‌اکسیدان، مواد شفابخش مانند اگزانتوفیل، آنزیم‌های فراوان را از بین می‌برد.

فروشنده برتر گیلاس تکدانه درجه یک

فروشنده برتر گیلاس تکدانه درجه یک

گیلاس تکدانه ارزان ، میوه ی کوچک؛ خوشمزه و تک هسته ای آبدار تابستانی، می تواند از خواص مفید درمانی برای مصرف کنندگانش برخوردار باشد که جدای از درمان مشکلات قلبی، کلیوی و دردهای مفصلی، می توان به نقش فزاینده ی آن در کاهش وزن و لاغری نیز اشاره کرد. شما خریداران انواع گیلاس مرغوب ایرانی می توانید نوع گوشت دار و آبدار مجلسی آن را با قیمت مطمئن به شکل عمده از نمایندگی های معتبر فروش خریداری کنید.

هر سال این میوه از زمان آغاز برداشت، بالغ بر ۱۰۰۰ تن برای صادرات بسته بندی می گردد که حدود ۵۰ درصد ان برای کشور روسیه صادرات می شود و مابقی هم برای کشورهای همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس به فروش می رسند. از بهترین گیلاس های صادراتی ایران، گیلاس تکدانه نیشابور است که در سبد ۸ کیلو بعد از شستشو با دستگاه وارد سردخانه شده و پس از خشک شدن و شک خوردن داخل سلفن نانو و سبد قرار می گیرد و برای ماندگاری بیشتر آن از سولفرپد استفاده می شود. بعد از پالت بندی محصول در ماشین یخچال دار بارگیری گردیده و به مقصد منتقل می شود.

پیشنهاد ویژه کارشناسان شرکت این است که در خریداری گیلاس دقت لازم بعمل آید زیرا گیلاس در بعضی از مناطق کرم زده می باشد و از طرفی بدلیل گران قیمت بودن آن در صورتی که محصول سالم به مقصد نرسد زیان بسیار سنگینی به صادر کننده وارد می آورد. متأسفانه در چند سال گذشته بدلیل استفاده نکردن از متخصصان کنترل کیفیت کالاهی زیادی صادر شده و استاندارد لازم را نداشته اند و زیان سنگینی بر صادر کننده وارد نموده است.

برداشت میوه درخت گیلاس نوبر: عوامل مختلفی از جمله نوع نهال گیلاس، آب و هوا، فصل، محل زندگی، رطوبت و … در تشخیص فرا رسیدن زمان برداشت میوه درخت گیلاس مؤثر است. برای به دست آوردن حداکثر محصول، باید در بهترین زمان کاشت نهال گیلاس آن را کاشت و شرایط مناسب رشد آن مانند خاک حاصلخیز، نور کافی، کود مناسب و … را فراهم کرد. پس از سپری شدن فصل رشد، گیلاس‌های سیاه و شیرین زودتر از نوع ترش آن (آلبالو) رسیده و آماده برداشت می‌شوند. فصل اصلی برداشت تابستان است. در روزهای آخر رسیدن، شکر افزایش قابل‌توجهی در گیلاس‌ها پیدا می‌کند.

خرید انبوه گیلاس تکدانه صادراتی

در مورد گیلاس های مرغوب پخش عمده و مناسب در شکل های مختلف وجود دارد که سبب می شود مصرف کننده راحت تر بتواند خرید خود را انجام بدهد. پخش عمده در مورد فروش انواع گیلاس با طعم های مختلف وجود دارد و گیلاس های مرغوب را نیز شامل می شود که در این میان می توان انواع گیلاس تکدانه را تهیه و خریداری نمود. پخش عمده و فروش عمده به مکان های مختلف موجود است که خریدی راحت تر را برای مشتریان به دنبال خواهد داشت.

بازار روسیه رقیب جدی برای گیلاس ایران می باشد. از طرفی بدلیل داشتن تعرفه های ترجیهی و نزدیک بودن به روسیه از قابلیت رقابت پذیری بالاتری برخوردار است. بعد از گیلاس نیشابور که از اوایل تیرماه شروع می شود و تا اواخر آن ادامه دارد، گیلاس ارومیه می باشد که کیفیت بالا و مشتری زیادی برای صادرات دارد. گیلاس دیگر ایران در منطقه زشک مشهد می باشد که حجم صادراتی ان پائین است و تا اواخر مرداد ماه صادرات آن ادامه دارد. در صورتی که قصد خرید و صادرات گیلاس را داشته باشید با کارشناسان شرکت بازرگانی مشورت نمائید.

گیلاس از جمله میوه های هسته دار تابستانه با گوشت مکفی و در رنگ های مختلف می باشد که معمولاً درخت آن موقع شکوفه دهی دارای رنگ سفید است. گیلاس به دلیل خاصیت درمانی بسیار بالا برای بیماری های مختلف و همچنین خوشمزه بودن آن خواهان زیادی را به خود اختصاص داده است. خوشبختانه ایران در تولید ارقام مختلف این میوه که در نواحی مختلف آن پراکنده است، جزو سومین کشور در جهان می باشد که توانسته واریته های مختلفی از این میوه را به بازارهای بین المللی معرفی کند. این میوه در نواحی مختلف کشور به صورت پراکنده، در ارقام مختلف تکثیر و برداشت می شود. گیلاس تکدانه سیاه که از پر فروش ترین گیلاس است، بالاترین میزان برداشت را نیز به خود اختصاص داده است و بعد از این واریته نیز گیلاس قرمز می باشد که این نوع هم بیشتر در نواحی استان های خراسان و شمال غرب کشور برداشت می گردد. گیلاس صورتی و زرد هم از جمله تولیدات باغداران می باشد که هر کدام از این گونه ها مشتریان بالقوه خاص خود را در سطح بازارهای داخلی و خارجی دارند.

صادرکننده انواع گیلاس تکدانه کیلویی

صادرکننده انواع گیلاس تکدانه کیلویی

قیمت مناسب عرضه انواع گیلاس باغی در نمایندگی های معتبر خرید و فروش انواع گیلاس، سبب نرخ فروش مناسب این نمایندگی ها گردیده است. گیلاس از جمله میوه های کوچک تابستانی می باشد که میوه ای گوشت دار و دارای یک هسته بوده و در انواع قرمز، سیاه و زرد در طبیعت موجود می باشد. از انواع گیلاس باغی می توان جهت انواع مربا و ژله استفاده کرد. مصرف گیلاس می تواند از خواص مفیدی برخوردار باشد، چرا که دارای آنتی اکسیدان بوده است. شما می توانید خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت انواع گیلاس باغی را از طریق نمایندگی معتبر فروش داشته باشید.

معمولاً گیلاس های صادراتی کارتونی از اواسط خردادماه از باغات برداشت می شوند که در سبدهای پلاستیکی ۸ کیلویی بسته بندی می گردند. رعایت کالیبر این میوه نیز برای صادرات بسیار حائز اهمیت است، زیرا اغلب کشورها خصوصاً روسیه که از مشتریان خوب ما به شمار می رودف به نوع بسته بندی و کیفیت محصولات بسیار اهمیت می دهند.

قیمت انواع گیلاس مخصوصا در انواع تکدانه با کیفیت ممتاز و درجه یک به فروش می رسد که توانسته مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و فروش مناسبی را حاصل شود. انواع گیلاس که عموما در انواع تکدانه ارائه می شود، فقط در ارومیه برداشت نشده و در توابع آن از جمله کهریز و اشنویه نیز برداشت می شوند. این مناطق با وجود مساحت نه چندان زیادی که دارند، عظیم ترین باغات گیلاس کشور را دارا هستند و سالیانه هزاران تن انواع گیلاس با کیفیت و درجه یک را روانه بازار می کنند و به فروش می رسانند. این تولیدات در انواع صادراتی نیز تولید شده و به کشور های گوناگون جهان در قالب صادرات ارسال می گردد. همچنین در عرضه این محصولات از بسته بندی های بسیار مناسب و بهداشتی بهره برده شده تا به وسیله آن در مسیر های متفاوت و طولانی حمل و نقل با شرایط آب و هوایی گوناگون، میوه دچار آسیب نگردد و کاملا سالم به دست مشتریان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما