فروشنده ممتاز گلابی بیروتی درجه یک

میوه درخت گلابی بیروتی مخروطی شکل و طعم آن بسیار شیرین است. این نوع از گلابی بسیار آبدار و خوشمزه می باشد. میوه گلابی از خواص بی شماری برخوردار است که به خوردن آن توصیه های فراوانی می شود و در بین خانواده های ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. فروشنده ممتاز سیب بازار تهران درجه یک این محصول را به صورت بسته بندی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

 

فروشنده ممتاز گلابی بیروتی درجه یک

مشخصات گلابی بیروتی باکیفیت

 

مشخصات گلابی بیروتی باکیفیت بهتر است بدانید گلابی دارای گونه های متنوعی می باشد که هریک در مناطق مختلفی کشت می شوند. گلابی بیروتی یکی از انواع گلابی است که در کشور ایران به صورت گسترده کشت می شود. زمان برداشت این محصول از اواخر تیر شروع می شود که بازار فروش بسیار خوبی در تابستان دارد.

درخت گلابی بیروتی از همان سال اول بازدهی مطلوبی دارد و توصیه می شود باغداران از این نمونه درخت کشت کنند. گلابی مقاومت خوبی در برابر سرما و به آب زیادی نیاز ندارد. گلابی بیروتی رنگ مایل به زرد با دانه های قرمز می باشد. از دیگر مشخصات گلابی بیروتی می توان به گوشت سفید، آبدار، عطر مخصوص، رنگ زرد متمایل به سبز اشاره کرد.

علاوه بر طعم و مزه بسیار خوب گلابی بیروتی از خواص دارویی و درمانی بالایی برخوردار است. این میوه با ارزش دارای مواد معدنی، ویتامین ها و ترکیبات طبیعی است که مصرف آن برای سلامتی بدن بسیار مفید است. خوردن یک گلابی کوچک در روز درصد بالایی از نیاز روزانه بدن را تامین می کند.

از دیگر خواص میوه گلابی می توان به عملکرد دستگاه گوارش، میزان فیبر بالا، حرکات منظم روده، نرم شدن مدفوع و…اشاره کرد. همچنین طبیعت شنی موجود در فیبر گلابی از انواع سرطان پیشگیری می کند. همچنین مصرف گلابی باعث می شود روده ها به خوبی مواد سمی را از طریق مدفوع دفع کنند.

 

خرید تضمینی گلابی عمده

خرید تضمینی گلابی عمده ایران یکی از تولید کنندگان میوه گلابی می باشد که در اواخر تابستان موقع برداشت این محصول از باغات می باشد و پس از برداشت به میادین میوه و تره بار عرضه می شود. علاوه بر مصرف تازه آن در مصارف مختلفی چون کنسانتره و کمپوت این میوه خوشمزه مصرف می شود.

گلابی صادراتی یکی از ارقام مهم در کشور می باشد که هر ساله میزان زیادی از این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود. و در بازارهای خارجی گلابی ایران بسیار شناخته شده و معروف می باشد. و از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

 

سیب درختی عمده یکی از میوه های با ارزش و مقوی است که میزان تقاضا در بازار بسیار بالا می باشد ، فاکتورهای مختلفی چون حجم تولید، اندازه، نوع محصول، کیفیت خوب، سالم بودن، رنگ، تازه بودن، هزینه حمل و نقل، منطقه کشت شده و … در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است. برای خرید تضمینی گلابی عمده به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید زیرا این مجموعه بهترین نمونه گلابی را به فروش می رسانند. علاوه بر این از قیمت مناسبی برخوردار است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما