صادرات عمده البالو منجمد شده

برای خرید عمده البالو منجمد به وب سایت تولید و صادرات عمده البالو منجمد شده مراجعه نمایید، البالو ریز منجمد دارای طرفداران زیادی می باشد و بسیاری از افراد در فصل های سرد سال که آلبالوی تازه موجود نیست از آلبالوهای منجمد شده استفاده می کنند این آلبالوها به دلیل یخ زدن بسیار ترد و خوشمزه هستند و برخی از آنها قبل از فروش توسط نمک و مقداری آب زرشک طعم دار می شوند و برخی از آنها بدون اضافه کردن چاشنی به فروش می رسند.

صادرات عمده البالو منجمد شده

آنچه درباره البالو منجمد شده بدانید

آنچه درباره البالو منجمد شده بدانید درباره آلبالو منجمد چه می دانید؟ آیا می دانید که این میوه ی منجمد شده چه خصوصیاتی دارد و به چه روش هایی مصرف می شود؟ و آیا از خواص بسیار زیاد این آلبالو منجمد مطلع هستید؟

آلبالوهای منجمد شده ابتدا در کیسه های نایلونی بسته بندی می شوند و پس از آن درون یک جعبه ی مقوایی قرار می گیرند و سپس فریز می شوند و اکثر این آلبالوها به صورت بدون هسته منجمد می شوند تا استفاده کردن از آنها راحتتر گردد.

بسته بندی های آلبالو فریز شده از نظر وزن با یکدیگر متفاوت هستند و این آلبالوها معمولا به صورت 140 گرمی و یا 240 گرمی به فروش می رسند و یکی از مزیت های این میوه ی منجمد شده در دسترس بودن آن در تمام فصول سال می باشد.

روش مصرف و استفاده از آلبالوهای منجمد و فریز شده نیز بسیار ساده می باشد و فقط کافیست که 15 دقیقه قبل از مصرف این آلبالوها را از فریزر خارج کنید و سپس آنها را با نمک و یا هر چاشنی دیگری طعم دار کنید و پس از آن این میوه ها میل کنید البته بسیاری از افراد از میوه های منجمد شده از جمله آلبالو برای تهیه ی انواع اسموتی ها و شیک های میوه ای استفاده می کنند.

به دلیل این که آلبالوهای منجمد پس از فراوری درون فریزر نگهداری می شوند دارای تاریخ مصرف بالایی هستند و حدود 8 ماه تاریخ مصرف و نگهداری دارند و سریع فاسد نمی شوند.

مرکز توزیع البالو منجمد

مرکز توزیع البالو منجمد جهت خرید عمده انواع آلبالو محلی قرمز طعم دار و بدون طعم می توانید به وب سایت توزیع البالو منجمد مراجعه نمایید و خرید میوه های منجمد شده را با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب انجام دهید، آلبالو منجمد شده به دو صورت بدون هسته و با هسته به فروش می رسد و تمامی این آلبالوها کاملا بسته بندی شده و هموژنیزه هستند و معمولا آلبالوهای منجمد بدون هسته قیمت گرانتری نسبت به آلبالو منجمد با هسته دارند که برای اطلاع از قیمت آلبالو سیاه منجمد کافیست به وب سایت فروش میوه منجمد مراجعه نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت اینترنتی گیلاس ایران
    2. مشاوره فروش موز چابهار
    3. قیمت بهترین هلو اصل
    4. فروشگاه اینترنتی نارنگی تازه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما