شرکت عرضه سیب زرد گلاب فله ای

سیب و گلابی بوکس ارزان یکی از بهترین میوه ها در هرم غذایی می باشد که تقریباً تمامی گروه های سنی از جمله کودکان تا میانسالان باید در برنامه غذایی خود به صورت مداوم روزانه از یک عدد سیب استفاده نمایند اما طبیعی و ارگانیک بودن سیب زرد کیلویی نیز اهمیت بسیار زیادی و ارزش غذایی این محصول دارد ، شرکت عرضه سیب زرد گلاب فله ای بهترین نوع این محصول را با کیفیت بسیار بالا و همچنین به روش طبیعی و ارگانیک تولید نموده و مستقیما پس از باغ برای مشتریان ارائه می دهد.

شرکت عرضه سیب زرد گلاب فله ای

مشخصات مهم سیب زرد گلاب

مشخصات مهم سیب زرد گلاب سیب زرد خواص دارویی و درمانی و گلابی بیروتی در بازار بسیار زیادی دارد و استفاده از این محصول برای کودکان زیر یک سال نیز بسیار مفید می باشد از جمله مشخصات بسیار مهم سیب‌زرد گلاب می توان به عطر بسیار عالی و بی نظیر این محصول اشاره نمود که در هنگام برش زدن آن به خوبی شاهد عطر گلاب آن خواهید بود و از جمله مرغوب ترین و بهترین نوع سیب های موجود در بازار می باشد.

بهترین و با کیفیت ترین نوع سیب زرد ماتیکی گلاب باید بافتی تردد داشته باشد اصطلاح به آن سیب استخوانی نیز گفته می‌شود همچنین پوست ان باید به صورت صاف و براق بدون هیچگونه لک و فرورفتگی باشد.

بهترین و با کیفیت ترین نوع سیب گلاب پوست بسیار زرد و شفافی دارد و همچنین در قسمت و ناحیه مخصوصی از آن هاله قرمز رنگی را مشاهده می نمایید که نشان دهنده طبیعی و ارگانیک بودن روش تولید این محصول می باشد.

آبدار بودن سیب نیز اهمیت بسیار زیادی بر کیفیت این محصول دارد در این مجموعه با سعی نموده ایم از آبیاری قطره ای و همچنین مهندسان کشاورزی در فرآیند رشد و نمو سیب‌گلاب استفاده نمایید و شما در هنگام مصرف نمودن به خوبی شاهد آبدار بودن این محصول خواهید بود.

سیب زرد منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان فراوان می‌باشد و برای درمان بیماری‌های مانند سرطان نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و به دلیل داشتن انواع ویتامین های مختلف و آنتی‌اکسیدان فراوان باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود و یکی از بهترین میوه ها برای فصل پاییز و زمستان نیز می‌باشد.

فروشنده ممتاز سیب زرد ماتیکی

فروشنده ممتاز سیب زرد ماتیکی خواص سیب گلاب بسیار بالا بوده و همچنین به دلیل طعم مطلوب مشتریان زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد در چندین سال اخیر را به عنوان فروشنده ممتاز سیب زرد ماتیکی در منطقه شناخته شده و تمامی محصولات را به صورت مستقیم از باغها به فروش می‌رسانند بنابراین قیمت های این مجموعه بسیار مناسب و ارزان تر می باشد.

مشتریان در سراسر کشور می‌توانند بهترین و مرغوبترین نوع سیب زرد ماتیکی را به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایند همچنین ارسال سیب ها را در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و مستحکم به فروش می رسانیم تا در هنگام حمل و جا به جایی دچار تغییر حالت نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما