مرکز توزیع پرتقال هسته دار

این روز ها مرکز توزیع پرتقال هسته دار در بخش بازار های داخلی و خارجی توانسته مشتریان متعددی را جذب نماید که در بخش صادرات پرتقال فله ای نیز بسیار فعال بوده و توانسته سود و منفعت بسیاری را روانه اقتصاد کشور نماید که همین امر در توسعه و تقویت چرخه تولید کشور بسیار موثر واقع می ‌شود. اغلب این مرکز توزیع سعی بر آن دارد تا محصول را مستقیماً به دست مصرف کننده برساند تا با کاهش قیمت بر میزان عرضه و ارائه آن بیفزاید.

مرکز توزیع پرتقال هسته دار

پرتقال هسته دار موثر در پیشگیری از سرطان

پرتقال هسته دار موثر در پیشگیری از سرطان

امروزه آنچه که مسلم است بسیاری از افراد به دنبال بهره مندی از جسم و روانی سالم در جهت حفظ تعادل زندگی خود هستند بنابر این برای رسیدن به این مقصود سعی بر این دارند که با ارزشمند ترین و با خاصیت ترین مواد غذایی را در برنامه تغذیه ای خود قرار دهند تا به این هدف والای خود در جهت سلامتی دست یابند که پرتقال را هم شامل می شود.

یکی از این خاصیت ها پیشگیری و حتی درمان انواع مختلفی از سرطان در میان جنسیت های زن و مرد و نیز از پایین ترین رده های سنی تا بالاترین آن است که پرتقال به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بسیار قوی و زیاد می توانند به خوبی مانع از پیشرفت و رشد سلول های سرطانی در ارگان های مختلف بدن شود بنابر این این افراد همراه آن را در برنامه غذایی خود قرار می دهند تا در کنار سایر پروسه درمان خود بتوانند از این ویژگی پرتقال نیز استفاده بسیار کنند.

خواص فوق العاده پرتقال را بشناسید

خواص فوق العاده پرتقال را بشناسید

از جمله فواید و مزایای شگفت انگیز پرتقال برای سلامت بدن و بهبود عملکرد آن می توان به وجود املاح معدنی بسیار مغذی و آلی در آن اشاره کرد که شامل ویتامین های سی و ب، فولات، کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، پتاسیم، فیبر و … است که نقش سازنده آن در حفظ سلامتی بدن بر کسی پوشیده نیست.

همانطور که مستحضرید وجود ویتامین سی در این نوع مرکبات باعث شده است تا با مصرف و استفاده از پرتقال، سیستم ایمنی بدن در مقابل بسیاری از بیماری های ویروسی و میکروبی تقویت شود به همین دلیل افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار دیرتر و به ندرت به بیماری هایی همچون آنفولانزا و سرماخوردگی مبتلا می گردند.

البته ناگفته نماند که استفاده از پرتقال در برنامه غذایی افراد باعث دفع سموم و مواد زائد از بدن می شود همچنین وجود آنتی اکسیدان بسیار زیاد در این محصول باعث می شود تا از ایجاد سلول های سرطانی در بدن به صورت شگفت انگیزی جلوگیری به عمل آورد.

هم چنین استفاده از این نوع مرکبات پر طرفدار و محبوب باعث کنترل فشار خون در افراد مبتلا به این عارضه شده و از مشکلات پیرو آن جلوگیری به عمل می آورد که مشکلات قلبی و عروقی از آن جمله اند و نیز از آب آن و حتی پالپ و پوست آن در رفع مشکلات پوستی و جوان سازی پوست بسیار موثر و مفید واقع می شود که حتی در روشن سازی آن نیز کمک شایانی می کند.

فروش پرتقال هسته دار عمده

فروش پرتقال هسته دار عمده

امروزه فروش انواع پرتقال عمده به ویژه پرتقال گلخانه ای به صورت مستقیم و بدون دخالت و حضور دلالان و واسطه گران سود جو در تنوعی از کیفیت و قیمت و نیز به صورت کیلویی و یا فله ای در سطح بازار های مصرفی داخل و خارج از کشور امکان پذیر است که همواره خریداران و مشتریان عمده می توانند به سهولت آن را تهیه نموده و به مصرف برسانند که قطعاً منافع مالی و اعتباری هر دو طرف معامله در آن به خوبی لحاظ شده است و منجر به اعتماد و رضایتمندی آنان خواهد گردید.

هم چنین است که فروش مستقیم آن با تاثیر گذاری بر روی کاهش قیمت مصرف کنندگی این محصول سبب افزایش حجم عرضه و تقاضا برای آن و در نهایت افزایش تولیدات این محصول در سطح مزارع داخلی گردیده تا گاهی جدا از تامین نیاز بازار داخلی در بخش صادرات نیز فعال باشد که در ارز آوری به کشور و همچنین رشد و توسعه اقتصادی آن موثر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما