قیمت کیوی درجه یک ارزان

کیوی گلخانه ای شمال یک کیوی درجه یک ارزان و شناخته شده در کشور می باشد که به شکل صددرصد طبیعی، ارگانیک، به شکل فراوان به عمل می آید و آماده توزیع می شود. این میوه که یک محصولی کاملا سالم و شناخته شده می باشد در مراکز و باغات ما پرورش داده شده، بسته بندی و پخش می شود. لازم به ذکر نیز می باشد تولیدکنندگان ما دارای پروانه معتبر بهداشتی و از صادر کنندگان مرکبات در حوضه فروش کیوی کشوری و برون مرزی هستند.

قیمت کیوی درجه یک ارزان

کیوی موثر در سلامت قلب

کیوی موثر در سلامت قلب توزیع کیوی در فروشگاه مجازی و غیر حضوری ما به صورت گسترده و انبوه می باشد،که این مرکبات چیده و انتخاب شده از بهترین و مرغوب ترین کیوی های شمال کشور تهیه می شوند.

مصرف روزانه کیوی میتواند در رقیق بودن خون بسیار موثر باشد ودیگر همچنین از فشار خون بالا جلوگیری می نماید همین امر و خواص کیوی سبب می شود تا این میوه به شکل قابل قبولی در سلامت قلب تاثیر داشته و برای قلب مفید باشد. این محصول نیز برای زنان باردار و بانوانی که نوزاد شیر می دهند بسیار مفید است زیرا تحقیقات نشان داده این میوه در تکمیل رویه رشد، نمو جنین و تقویت غدد شیری تاثیر بسزایی دارد. همینطور یک میوه مناسب و مقرون به صرفه برای مصارف در مراسمات مختلف جشن و… و دورهمی ها می باشد.

اما لازم به ذکر می باشد میوه کیوی برای برطرف کردن بیماری های پوستی از جمله جوش آکنه و …بسیار موثر ومفید بوده و این میوه را میتوان به صورت کرم و ماسک به مناطق آسیب دیده به حالت موضعی پماد نمود.همینطور تجربیات نشان داده است مصرف کیوی به روشن شدن پوست بدن ومخصوصا صورت ویارفع سیاهی آن کمک کرده و برای از بین بردن تیرگی زیر چشم ه هم بسیار کارامد می باشد.

پیشگیری از بیماری ماکولار با مصرف کیوی

پیشگیری از بیماری ماکولار با مصرف کیویکیوی طلایی طبیعی که دارای مزه،شیرینی و بوی ویژه وظاهر خوبی می باشد دارای خواص زیادی نیز است. ازجمله این مزایا می توان به عمل آنتی اکسیدانی بسیار خوب در دانه های سیاه آن اشاره کرده،همچنین گوشته ی خود میوه دارای آنزیم های پر قدرت پروتئاز است که در هضم پروتئین ها کاملا موثر می باشد و باعث رفع سوءهاضمه و نفخ می شود. ازجمله مواد معدنی دیگری که در کیوی میشود یافت کلیسم، زینک،پتاشیم و…است، که بسیار برای استخوان ها،اعصاب،کبدو…مهم بوده و مخصوصان برای کودکان،نوجوانان در سن رشد مهم و ضروری است.

همچنین در تحقیقاتی اخیرا نشان داده شده مواد موجود در کیوی و پوست این میوه درجلوگیری از ابتلای به بیماری ماکولار بسیار موثر بوده و تا حد زیادی از بوجود آمدن این بیماری جلوگیری می نماید. لذا مصرف روزانه کیوی در کنترل و جلوگیری از این بیماری بسیار مفید است.

توزیع عمده کیوی درجه یک ارزان

توزیع عمده کیوی درجه یک ارزان در این مراکز توزیع کیوی جنگلی عمده به صورت درجه یک و ارزان قیمت تهیه و آماده توزیع به مصرف کنندگان محترم می شود. لازم به ذکر می باشد محصولات و کیوی های جنگلی و پرورشی تولید شده در باغ های انبوه شمال کشور به وسیله کارکنان باتجربه و تایید شده بهداشت اداره می شوند و مرکبات دارای تاییدیه های بهداشتی می باشند. استفاده از بهترین تقویت کننده های طبیعی مناسب،هوای مساعد، خاک حاصل خیز وسیستم ابدهی منظم سبب شده تا محصولی کاملا راضی کننده و سالم به عمل بیاید که این امر سبب شده محصول از طعم، بوی خاص و طبیعی خود دارا باشد.

اگر قصد خرید میوه مطمئن،ارگانیک،رسیده و طبیعی را‌دارید توصیه به شما مصرف کنندگان عزیز استفاده از فروشگاه های آنلاین ما در این حوضه می باشد. شما می توانید کالا را با هزینه ارسال رایگان و در کوتاه ترین زمان ممکن درب مکان سفارش،منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. به این جهت مراکز آنلاین وغیر حضوری ما دارای مشاورین و اوپراتورهای کاربلد جهت پیگیری، ثبت سفارشات، پاسخ گویی به سوال ها و پیشنهادات متداول مصرف کنندگان عزیز می باشند.

 

  • تبلیغات: 
    1. سفارش خرید سیب درختی عمده
    2. قیمت عرضه سیب سرخ درجه یک در کشور
    3. صادرات لیمو شیرین کرمان
    4. قیمت نهال نارنگی ژاپنی
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما