پخش مستقیم سیب زرد کیلویی

پخش مستقیم سیب زرد کیلویی‌ و گلابی بوکس ارزان در مراکز پخش سیب عمده سبب کاهش قیمت خرید و بهره‌مندی از تخفیفات متعدد از سوی فروشندگان برای افراد خریدار و مشتریان متعدد می شود. همانطور که مطلع می باشید خرید سیب فله و به صورت مستقیم از نمایندگی ها و تولید کنندگان اصلی این محصول با جلوگیری از صرف هزینه های اضافی به وجود آمده از فعالیت افراد سودجو و واسطه فروشان از نظر قیمتی سوددهی بالایی هم برای خریدار و هم برای فروشنده حاصل می گردد.

پخش مستقیم سیب زرد کیلویی

ارزش تغذیه‌ای سیب زرد

ارزش تغذیه‌ای سیب زرد سیب زرد و گلابی بیروتی در بازار از محبوب ترین میوه های شناخته شده در سرتاسر جهان است که از دیرباز به علت طعم بسیار خوشمزه و ویژگی ها و خواص درمانی بسیار بالای که داشته است موجب مصرف فراوان آن در بین تمامی مردم جهان شده است. از نظر تغذیه ای این میوه بسیار سالم و مغذی دارای مواد معدنی فراوان، فیبر بالا، ویتامین C و آنتی اکسیدان های مختلف بسیار مغذی می باشد.

ارزش تغذیه ای بسیار ویژه و سالم سیب زرد موجب مصرف آن به صورت خام و استفاده در تهیه انواع آب میوه ها، نوشیدنی و خوراکی و دسر های متنوع شده است. ارزش تغذیه ای سیب زرد بر اساس میزان وزنی که دارد دارای مقادیر مختلفی از کالری، پروتئین، کربوهیدارت، قند، چربی و فیبر می‌باشد. مقدار کالری موجود در سیب زرد کم می باشد و بر اساس یک تقسیم بندی بر اساس سایز آن به صورت زیر می باشد: سیب زرد ۱۴۹ گرم ( کوچک): ۸۴.۹ کالری سیب زرد ۱۸۲ گرم ( متوسط): ۱۰۳۰۷ کالری سیب زرد ۲۳۳ گرم ( بزرگ): ۱۲۷.۱ کالری

بخش عمده ای از ارزش تغذیه ای سیب زرد را کربوهیدرات و آب تشکیل می دهد که نکته ی قابل ارزش آن این است با وجود این محتوای بالا از کربوهیدرات و قند، شاخص گلیسمی آن پایین و در حدود ۲۹ تا ۴۴ می باشد. سیب زرد حاوی قندهای سالمی از جمله فروکتوز، ساکارز و گلوکز می‌باشد و بر اساس دسته بندی سایز آن هر یک عدد سیب کوچک (۱۴۹ گرمی) دارای ۱۵ گرم قند می باشد. هر یک عدد سیب (۱۴۹ گرمی) سایز کوچک حاوی ۳.۶ گرم فیبر مغذی می باشد که این میزان به طور بسیار مناسبی ۱۵ درصد از نیاز روزانه بدن را تامین می نماید.

با سیب زرد مشکلات پوستی را درمان کنید

با سیب زرد مشکلات پوستی را درمان کنید طبق نظر پزشکان و کارشناسان سلامت مصرف روزانه و مرتب سیب زرد تاثیرات بسیار خوبی در زمینه درمان مشکلات پوستی ایجاد می نماید. این میوه سالم و مغذی در درمان کهیر، قرمزی پوست، پیسی و راش های پوستی بسیار مفید و موثر می باشد. افرادی که دارای کهیر پوستی می‌باشند، استعمال آب سیب زرد با آب زیره و برگ بو ترکیب بسیار مناسبی برای از بین بردن و درمان آن می باشد.

خواص ضدالتهابی و ضد باکتریایی سیب زرد در درمان جوش، چین و چروک و ایجاد شفافیت و روشن شدن پوست صورت اثرات بسیار خوبی از خود نشان داده است. امروزه افراد بسیاری برای داشتن پوستی نرم و لطیف به صورت های مختلفی از مصرف سیب زرد خام گرفته تا استفاده از ماسک های سیب زرد از این میوه شیرین و پر خاصیت استفاده می‌نمایند.

تامین سیب زرد کیلویی

تامین سیب زرد کیلویی تامین سیب زرد کیلویی‌ در بازارهای کشورمان به دلیل کشت و پرورش بسیار بالای این محصول کار بسیار آسان و راحتی است اما آیا اینکه بتوان این محصول را با کیفیت اعلا و قیمت مناسب تهیه نمود نیز کار آسانی است؟ افرادی که در صدد تامین سیب شیرین کیلویی‌ با کیفیت بالا و قیمت مناسب و مقرون بصرفه می باشند می توانند با مراجعه به بازارهای حضوری محصول را از نزدیک مشاهده و تامین نمایند.

اما برای آن دسته از افرادی که می خواهند این محصول را به صورت بسیار سریع و در نهایت کیفیت و مرغوبیت تامین نمایند پیشنهاد ما این است که با شناسایی مراجع و فروشگاه های اینترنتی معتبر و اصلی که در زمینه فروش میوه فعالیت می نمایند اقدام نمایند. این مراجع معمولا این محصولات را همواره با بهترین کیفیت و تازگی و مرغوبیت بصورت مستقیم از تولیدکنندگان و باغات اصلی تهیه و عرضه بازار مصرف می‌نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما