مرکز فروش گیلاس قرمز

مرکز فروش گیلاس قرمز، مرکزی مطمئن و امن است که بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را از کشاورزان به صورت عمده خریداری نموده و در بسته بندی های استاندارد و به شکل کیلویی در سرتاسر کشور به فروش می رساند این مرکز به عنوان پر سابقه ترین مجموعه فعال در حوزه فروش انواع گیلاس مرغوب توانسته حجم بالایی از این محصول را در سطح بازار های داخلی و خارجی عرضه کند و در این زمینه از روش های اینترنتی و غیر حضوری استفاده کرده است در واقع همین امر موجب بازار فروش پر رونق این مرکز شده و خریداران زیادی را به پای میز خرید کشانده است.

مرکز فروش گیلاس قرمز

خواص گیلاس برای سلامتی بدن

خواص گیلاس برای سلامتی بدن گیلاس میوه ای تابستانی است که علیرغم داشتن اندازه گرد و کوچک، از ترکیبات بی نظیری در ساختار خود برخوردار می باشد پس اگر به فکر سلامتی خود هستید و می خواهید همواره بدنی پر خون و با نشاط داشته باشید گیلاس یا فرآورده های آن را مصرف کنید اینک ما در این مطلب به برخی از خواص گیلاس اشاره می کنیم.

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن؛ این میوه قرمز رنگ سرشار از انواع آنتی اکسیدان های قوی مانند آنتوسیانین و ویتامین C است که فعالیت های رادیکال های آزاد خون را مختل نموده و با استرس اکسیداتیو مبارزه می کند این میوه خوشمزه خاصیت سم زدایی و تصفیه کنندگی بدن را دارد از این رو نوعی حفاظت کننده سلول های خونی و سیستم عصبی به شمار می رود.
  2. سلامت قلب؛ یکی از خواص مهم گیلاس حفظ سلامت قلب و بهبود جریان خون است در واقع پتاسیم موجود در این میوه سبب تنظیم عملکرد قلب و جلوگیری از تصلب شرایین می شود از این رو با مصرف گیلاس سلامت قلب تضمین می گردد ناگفته نماند آب گیلاس گلوکز و چربی را تنظیم نموده و خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی را کاهش می دهد.
  3. بهبود خواب؛ مسلما وقتی بدن در آرامش باشد و فکر آرام باشد، بدن نیز سالم و با انرژی بیشتر به انجام فعالیت ها می پردازد شما با مصرف گیلاس می توانید خواب خود را تنظیم کرده و از بی خوابی خلاص شوید زیرا ملاتونین زیادی دارد که این هورمون نقش اساسی در بهبود کیفیت خواب ایفا می کند.
  4. کاهش وزن؛ یکی از مشکلات شایع جوامع امروزی، چاقی مفرط و مبتلا شدن به بیماری های مختلف است که در این شرایط سلامت بدن به طور کلی به خطر می افتد حال با مصرف گیلاس، دمنوش گیلاس یا مربای آن می توان به کنترل وزن خود کمک نمود زیرا این میوه خوش رنگ، چربی و کالری اندک و در مقابل آب زیادی دارد و تحقیقات هم نشان داده با مصرف زیاد آب، معده پر شده و میل به غذا خوردن کاهش می یابد.

تاثیر مصرف گیلاس بر سیستم گوارش

یکی دیگر از خواص بی نظیر گیلاس، رفع مشکلات گوارشی می باشد چرا که این میوه مغذی غنی از فیبر است و سبب هضم بهتر غذا و تسریع حرکات روده ای می شود از این رو مشکلاتی از قبیل؛ یبوست، نفخ، سوء هاضمه، درد معده، درد دل، اسهال و… ایجاد نمی شود فیبر موجود در این میوه تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد.

باکتری هایی در روده زندگی می کنند که کاملا مفید و برای سلامت روده ضروری هستند فیبری که در گیلاس وجود دارد سطح این باکتری ها را افزایش می دهد و با بهبود عملکرد روده، از ایجاد مشکلات جدی و سرطان روده بزرگ پیشگیری می کند از طرفی با جذب بهتر آب مانع ایجاد یبوست می گردد.

بهتر است در جریان باشید اگر اسید معده به خوبی ترشح نشود بر اثر تجزیه نشدن مواد غذایی، معده چربی ها و ویتامین های ضروری را دریافت نمی کند و در نهایت زخم معده ایجاد می شود حال شما می توانید با مصرف گیلاس از این مشکلات جلوگیری نمایید چرا که حاوی فیبر و ترکیبات فلاونوئیدی قوی است.

کسانی که به سنگ مثانه، سنگ کلیه و عفونت های مجاری ادراری مبتلا هستند بهتر است از مصرف آب گیلاس یا میوه خشک شده آن یا حتی مربای آن غافل نشوند چرا که این میوه خاصیت تصفیه کنندگی و مهار سنگ های ریز و درشت را دارد برای بهره بردن از این خاصیت گیلاس بهتر است از جوشانده آن استفاده کنید ضمنا این میوه خاصیت ادرار آوری دارد که سایر عفونت های بدن را خارج می کند.

اگر شما هم مشکل یبوست و درد معده دارید و به دنبال راهکاری طبیعی برای حل این مشکل هستید بهتر است گیلاس مصرف کنید و با یک تیر هزار نشان را بزنید چرا که با مصرف آن علاوه بر مشکلات گوارشی، مشکل کم خونی، ناراحتی های قلبی عروقی، افزایش وزن، دیابت، فشار خون بالا، گواتر، مشکلات تنفسی و… حل می شود و شما بدنی سالم و پر انرژی خواهید داشت.

گیلاس غنی از آنتی اکسیدان ها

گیلاس غنی از آنتی اکسیدان ها با رسیدن فصل تابستان و به بار آمدن میوه های رنگارنگی نظیر؛ گیلاس تمام افراد مشتاق خرید آن می شوند چرا که این میوه قرمز رنگ با دانه های گرد و بزرگ خود چنان چشم نوازی می کند که حتی بچه ها اصرار به خریدن آن می ورزند اگر چه قیمت این میوه نسبت به بقیه میوه ها گران تر است ولی اگر شما از خواص بی نظیر آن آگاه شوید بدون معطلی آن را خریداری می کنید.

گیلاس سرشار از انواع آنتی اکسیدان های قوی نظیر؛ بتاکاروتن، ویتامین C، سلنیوم و ویتامین E است از این رو مانع فعالیت رادیکال های آزاد می شود و با استرس اکسیداتیو مبارزه می کند بهتر است بدانید یکی از علل پیری زود رس داشتن روحیه ای ضعیف، استرس و اضطراب است حال مصرف این میوه با ایجاد خواب راحت، از پیری زود رس جلوگیری می کند.

ترکیبات فنولی نیز جزء آنتی اکسیدان ها محسوب می شوند که در گیلاس قرمز باکیفیت به میزان زیادی وجود دارد این ترکیبات خاصیت ضد التهابی دارند و از آسیب های سلولی جلوگیری می کنند از طرفی این آنتی اکسیدان ها با افزایش سطح انرژی بدن، سبب تقویت سیستم ایمنی و در نهایت مقاوم شدن بدن در برابر انواع ویروس ها می شود.

گیلاس با داشتن این همه آنتی اکسیدان تاثیر زیادی در پیشگیری از سرطان، رفع مشکلات پوستی، سلامت قلب و مغز، تقویت بینایی، داشتن پوستی سالم و جوان و در نهایت افزایش طول عمر دارد پس اگر به فکر سلامتی خود هستید و می خواهید کودکان شما هم بدنی سالم و قوی داشته باشند به آن ها در فصل برداشت این میوه، گیلاس بدهید و در فصول دیگر نیز از میوه خشک شده یا آبمیوه آن استفاده کنید.

درمان آرتروز با مصرف گیلاس

با افزایش سن و تحلیل رفتن غضروف ها و استخوان ها بسیاری از امراض به سراغ آدمی می آید که یکی از این عارضه ها، آرتروز است که مفاصل را درگیر خودش می کند و درد های شدید و غیر قابل تحملی را ایجاد می کند پس برای این که این مشکل برای شما پیش نیاید با مصرف مواد غذایی مفید و مقوی، استخوان های خود را تقویت نمایید یکی از این محصولات غذایی خوشمزه، گیلاس می باشد.

گیلاس به دلیل داشتن کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر و انواع آنتی اکسیدان های زیاد نظیر ویتامین C استخوان ها را تقویت کرده و درد های ناشی از آرتروز را تسکین می بخشد بهتر است بدانید پتاسیم، ویتامین K و ویتامین D موجود در این میوه تابستانی سبب جذب بیشتر کلسیم و مانع از بین رفتن آن می شود از این رو به خنثی کردن حالت اسیدی بدن نیز کمک شایانی می کند.

حتما تا به حال متوجه شده اید کسانی که آرتروز دارند اکثرا چاق و دارای بیماری های زمینه ای هستند چرا که با داشتن وزن زیاد، فشار فراوانی روی زانو و مفاصل ایجاد می شود در نهایت فاصله بین استخوان ها ایجاد می شود ‌و نوعی ساییدگی و پوکی استخوان به وجود می آید جالب است بدانید مصرف آب گیلاس می تواند برای درمان آرتروز معجزه کند چرا که گیلاس آب زیادی در ترکیبات خود دارد و می تواند باعث کاهش وزن شود.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به بیماری آرتروز گرفتار هستید و شب ها از درد زانو، گردن، دست و دیگر مفاصل خواب به چشمتان نمی آید بهتر است از آب گیلاس استفاده کنید چرا که این میوه لذیذ تمام خواص بالا را در بر دارد و هم چنین از خاصیت ضد درد و ضد التهابی برخوردار است‌ ناگفته نماند وقتی اسید اوریک خون افزایش می یابد درد نیز شدت می گیرد مصرف گیلاس سطح اسید اوریک را تنظیم نموده و از پیشرفت این بیماری پیشگیری می کند.

سفارش عمده گیلاس قرمز درجه یک

سفارش عمده گیلاس قرمز درجه یک بهترین روش برای سفارش گیلاس قرمز درجه یک و مرغوب به صورت عمده مراجعه به مراکزی است که امکان خرید مستقیم و بی واسطه را برای مشتریان خود فراهم کرده اند حال خریداران عمده که جزء سفارش دهندگان این محصول هستند می دانند که با سفارش عمده، قیمت آن تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند از این رو به فروشگاه آنلاین اینترنتی مراجعه کرده اند تا بتوانند محصول مورد نظر را بدون صرف هزینه های زیاد خریداری کنند.

سفارش عمده این محصول به صورت اینترنتی بسیار گسترش یافته و یکی از دلایل مهم آن می تواند افزایش کسب و کار های اینترنتی و مشغله های کاری باشد از این رو تمام افراد ترجیح می دهند به جای خرید پر هزینه فیزیکی، راحت در منزل یا محل کار خود نشسته و از طریق تلفن همراه خود گیلاس مرغوب را در حجم های مورد نیاز سفارش دهند امروزه خرید های اینترنتی از همه لحاظ برای تولید کننده و خریدار مقرون به صرفه می باشد شما برای سفارش گیلاس فقط کافی است به این سایت مراجعه نموده و از نزدیک کیفیت این محصول را مورد بررسی قرار دهید.

نمایندگان فروش ما انواع گیلاس عمده باکیفیت را که تازه از باغات چیده شده اند را با مناسب ترین قیمت به همراه استاندارد ترین بسته بندی در دسترس خریداران قرار می دهند و با مشاوره رایگان سایر اطلاعات مربوط به گیلاس را اعم از؛ کیفیت، نوع منطقه برداشت و قیمت را ارائه می دهند تا همه چه آنان که در داخل کشور زندگی می کنند ‌و چه مشتریان خارجی بتوانند محصول مورد نظر را در حجم های درخواستی سفارش دهند.

فروش کیلویی گیلاس قرمز صادراتی

یکی از محصولات ناب صادراتی، گیلاس می باشد که به دلیل کیفیت عالی و خواص بی نظیر و هم چنین کاربرد های متنوع نه تنها در سطح بازار های داخلی فروش بالایی داشته بلکه در سطح بازار های جهانی نیز طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده از این رو بیشتر خریداران عمده آن را به صورت کیلویی و متناسب با نیاز خود خریداری می کنند.

فروش گیلاس کیلویی از آن جایی که با قیمت کمتری نسبت به نوع بسته بندی انجام می شود بازار پر رونق تری داشته است هم چنین این طریقه فروش به خریداران این امکان را می دهد تا متناسب با نیاز و بودجه خود خرید کنند فروش کیلویی گیلاس قرمز صادراتی از همه لحاظ مقرون به صرفه می باشد زیرا در این روش فروشنده می تواند با هدف جلب اعتماد و رضایت مشتریان تخفیفاتی را به محصول ارائه دهد تا خریداران ترغیب به خرید مجدد شوند.

بنابراین با در نظر گرفتن بازار فروش کیلویی این محصول می توان نتیجه گرفت که این روش سود خوبی را برای عرضه کنندگان در پی دارد چرا که با فعالیت در این حوزه میزان درآمد خود را سنجیده و اقدام به فروش هر چه بیشتر و بهتر این محصول به صورت مستقیم و اینترنتی نموده اند.

صادرکننده انواع گیلاس قرمز باکیفیت

صادرکننده انواع گیلاس قرمز باکیفیت همان طور که ذکر شد یکی از بهترین محصولاتی که در ایران به خصوص در استان ارومیه به میزان زیادی تولید و جهت صادرات در نظر گرفته می سود، گیلاس است که به دلیل دارا بودن ارزش تغذیه ای و ارزش اقتصادی بالا هر ساله به صورت عمده توسط صادر کننده های باتجربه و معتبری به کشور های خواهان صادر می گردد.

یکی از علل استقبال بالای بازار های بین المللی از این میوه خوشمزه، کیفیت بالا و بسته بندی استاندارد و درست بوده است از این رو مرکز صادرات با تمام تلاش و پشتکار و با دقت فراوان روی کیفیت و قیمت، این محصول را صادر می کند و در این راه از روش های مستقیم و بی واسطه استفاده کرده تا خریداران به راحتی و با صرف هزینه های اندک بتوانند آن را سفارش دهند.

شرکت های بازرگانی که جزء صادر کننده های بهترین نوع این محصول هستند می توانند با مراجعه به این سایت از نزدیک کیفیت و قیمت گیلاس را مورد بررسی قرار دهند و پس از دریافت اطلاعات کامل و بستن قرار داد با تولید کنندگان از این طریق سفارشات خود را ثبت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما