مرکز عرضه گیلاس سیاه درباری

گیلاس سیاه درباری نمونه ای از انواع گونه های این میوه تابستانی خوش طعم می باشد که توسط برخی از معروف ترین و بزرگترین مراکز عرضه در تمامی بازارهای خرید و فروش و به مشتریان و متقاضیان این محصول عرضه می شود. انواع مختلفی از گیلاس سیاه درشت درباری به صورت کیلویی و بسته بندی های تمیز و پاک شده به افراد با قیمت های باور نکردنی و عالی عرضه می شود که رفع نیاز مشتریان در اسرع وقت به این محصول از اهداف مهم این مراکز است.

مرکز عرضه گیلاس سیاه درباری

ویژگی بارز گیلاس سیاه درباری

ویژگی بارز گیلاس سیاه درباری از نمونه های ارقام بومی میوه گیلاس در کشور ایران، میوه گیلاس سیاه درباری است که دارای اندازه های بسیار درشت نسبت به سایر ارقام و گونه های گیاهی است. نهال این گیاه مشخصات ویژه و منحصر بفردی که سبب تمایز با دیگر محصولات و محبوبیت خاص در بین مشتریان شده است، دارد که از مهمترین آنها می توان به: ارتفاع حدودا ۲۴ متری،سفید و خامه ای رنگ بودن شکوفه های آن، رشد بسیار عالی و دوام زیاد و غیره اشاره کرد.

همچنین در میوه گیلاس سیاه ویژگی ها و مشخصات ظاهری فراوانی وجود دارد که رنگ قرمز تیره مایل به سیاه، اندازه های نسبتا درشت، بافت بسیار محکم و سفت، ماندگاری طولانی مدت در صورت نگهداری در مکان های خنک، ریز بودن دانه های آن و گوشتی بودن این میوه، بیضی بودن شکل ظاهری آن، سرخ رنگ بودن گوشت آن و غیره از مهمترین و برترین این ویژگی ها می باشد.

درخت گیلاس سیاه در برابر سرما بسیار مقاوم است و از این رو می توان آن را در مناطقی با آب و هوای سرد نیز کشت و پرورش داد. همچنین به دلیل بافت محکم و سفتی که دارند، در زمان حمل و جابجایی دچار آسیب نمی شوند.

فروش ویژه گیلاس سیاه درشت

فروش ویژه گیلاس سیاه درشت گیلاس سیاه کیلویی درشت در بازار خرید، فروش ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در سال های اخیر فروش ویژه این محصول در ترغیب و تمایل بیشتر افراد به خریداری آن و البته کاهش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار بوده است.

فروش گیلاس های سیاه درشت درباری به صورت ویژه و استثنایی توسط سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما نیز صورت می گیرد که افراد می توانند در صورت قصد خریداری این محصول به این سایت مراجعه نمایند و اقدام به خریداری آن کنند.

قیمت فروش ویژه این نوع گیلاس ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا، کیفیت و مرغوبیت، طعم و مزه، شکل ظاهری، روش های کشت و تولید و غیره توسط سازمان ها و اتحادیه های مربوطه مشخص و تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما