مرکز خرید انگور ارومیه

خوشمزه ترین و پر استفاده ترین انواع انگور می توانیم به انگور ارومیه اشاره داشته باشیم، این انگورها از دانه ‌های نسبتاً سالم و خوبی برخوردارند و استقبال از خرید آن ها بسیار زیاد می باشد.

در این زمینه مرکز خرید انگور ارومیه تمام تلاش خود را انجام می ‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می ‌پردازد.

مرکز خرید انگور ارومیه

اطلاعاتی درمورد انگور ارومیه

اطلاعاتی درمورد انگور ارومیه از انگور فرآورده های متنوعی همچون آب غوره، شیره انگور، كشمش، آب میوه و غیره تهیه می شود، از بهترین انواع انگور می توانیم با انگور ارومیه اشاره داشته باشیم، مردم این شهر غذاهای متنوع از این محصول را در ایام مختلف سال تهیه می بینند معمولا در این نمونه غذاها از برگ انگور گرفته تا آب غوره آن مورد استفاده قرار می گیرد.

گفته می شود که استان آذربایجان غربی از نظر سطح زیر كشت و میزان تولید انگور در ردیف استان های بسیار خوب فرار گرفته است و در رتبه اول تا ششم كشور قرار دارد كه این جایگاه با توجه به میزان سرما زدگی و برخی خسارت های وارده به بخش كشاروزی استان متغیر است.

انگور های با کیفیت تولید شده در استان آذربایجان غربی در حال حاضر به خوبی پاسخ گوی نیازهای داخل استان بوده و بقیه آن نیز به سایر استان ها و حتی كشور های همسایه صادر می شود.

از گونه های مختلف انگور در كشور ایران در حدود پنجاه رقم از آن در آذربایجان غربی كشت می شود كه برخی از آن ها شامل انگور های خلیلی سفید و قرمز، سفید شخ شخ و رجین، تبرزه سفید و قرمز، دسترچین و گزندایی، سایانی، قزل اوزوم ارومیه، جیغ جیغا و سیاه معمولی و حسینی و غیره می باشد.

بهترین انگور ارومیه دارای ویژگی هایی از جمله بی دانه بودن، درشت و یک دست بودن خوشه، شفافیت و از نظر سلامت بدون آفت است و استاندارد لازم را از نظر بازارهای جهانی كسب می کند و این انگور را می توان در باغ های آذربایجان غربی به وفور یافت.

جلوگیری از پیری با مصرف انگور

جلوگیری از پیری با مصرف  انگور ما دارای انواع انگور در ایران هستیم که با توجه به روش تولید و یا انگور و همچنین شهرهای تولیدی آن دسته بندی می شود.

از انواع انگور می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. انگور ملایر
  2. انگور اردبیل
  3. انگور همدان

اما انگور می تواند

انگور تازه می تواند از پوست شما در برابر آسیب های خورشید محافظت کند. همچنین انگور می تواند پوست شما را بسیار نرم کند. اما قبل از اینکه انگور را به صورت خود بمالید، بر روی بخشی از پوست خود که کم تر در دید است، مانند مچ دست یا مچ پا آزمایش لکه آن را انجام دهید.

افرادی که بیماری خون دارند و کسانی که در شرف جراحی هستند بهتر است از انواع انگور استفاده نمایند. انگور یک درمان ساده، کم خطر و نسبتاً ارزان است برای کسانیکه تمایل به درمان سرطان خود دارند.

انگور دارای خواص ضد سرطانی است. مصرف آن می تواند آسیب DNA را که منجر به سرطان می شود، مهار کند. مصرف انگور غنی از فلاونوئید می تواند تهوع، استفراغ و سایر عوارض جانبی ناشی از شیمی درمانی را کنترل کند. سلامت روده و هضم غذا را تقویت می کند و به شما در چربی سوزی کمک می کند.

تحقیقات حاکی از آن است که انگور شیر مزایای زیادی را برای سلامتی بدن دارد که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • کاهش خطر لخته شدن خون
  • کاهش کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم
  • جلوگیری از آسیب رساندن به رگ های خونی در قلب
  • کمک به حفظ فشار خون سالم

یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف انگور ارومیه مرغوب، باعث کاهش تجمع پلاکت در خون می شود. ترکیبی به نام فلاونوئیدها در این ماده مسئول کاهش تجمع پلاکتی است. از انگور و مواد ترکیبی در آن برای کنترل انواع بیماری ها مانند تهوع، یبوست، وبا، آبله، بیماری کبد و حتی سرطان استفاده می شود. از طرفی هم باعث تقویت ماهیچه های قلبی می شود.

انگور از خواص آنتی اکسیدانی سرشار است و این خاصیت باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد موجود در بدن می شود و در کم شدن خطر ابتلا به سرطان هم کم می کند. از طرفی می تواند فشار خون و پیری را کنترل کند. همچنین می تواند به جلوگیری از عوارض پروستات و مشکلات گوارشی کمک کند.

انگور شیر همچنین سطح کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد و این باعث کاهش التهابات در رگ های خونی شده و توانایی آن ها برای استراحت را بهبود می بخشد. مصرف انگور شیر موجب آزاد شدن شاخص های ضد التهابی مانند اکسید نیتریک در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر می شود.

انگور ترش قند خون و دیابت را کنترل می کند؛ چرا که حاوی آنتوسیانین ها، پروانتوسیانیدین ها، فلاونول ها، اسیدهای فنولیک و رسوراترول است.

درمان میگرن با مصرف انگور

درمان میگرن با مصرف انگور انگور از میوه های خوشمزه ای بوده که می‌تواند انواع سردرد شما را تسکین دهد، در صورتی که از میگرن در رنج هستید می‌توانید از انگور استفاده داشته باشید، انگور می ‌تواند بسیار سریع سردرد ناشی از میگرن را از بین ببرند.

گفته می شود که که آنتی‌ اکسیدان های موجود در انگور، مانند ریبوفلاوین، مسئول درمان بیماری میگرن هستند به همین دلیل بسیاری از متخصصین علم تغذیه همواره به استفاده از آن تأکید می‌نمایند.

عمده فروشی انگور ارومیه

عمده فروشی انگور ارومیه به دلیل مزایای بسیار زیادی که انواع انگور دارد، خرید انگور هم با استقبال مواجه شده است و شما می توانید بهترین نمونه از آن را در هر جای ایران تهیه نمایید و خریدی مطمئن را داشته باشید.

همچنین شما با خرید انگور شیرین به صورت عمده می توانید خرید ارزان تری را تجربه نمایید، به این صورت که دست واسطه از معامله حذف خواهد شد و محصول را مستقیما از تولید کننده خریداری خواهید کرد.

عمده فروشی انگور ارومیه به دلیل داشتن متقاضی بالا، همراه به دنبال راهی برای بهبود کیفیت این سری از محصولات می گردد. از طرفی چون بازار انگور آن داغ است همواره با تولید کنندگان آن با سود خوبی مواجه اند.

در واقع این تولیدی ها محصولات خود را به صورت عمده در اختیار متقاضیان قرار می دهند و افراد می توانند با کم ترین هزینه محصول خوبی را به دست آورند، چرا که دست واسطه از این معامله حذف شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما