مرکز تولید سیب سرخ ارزان

سیب سرخ یکی از گونه های قدیمی سیب است و کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان سیب سرخ است که شهرهای شمال غربی کشور اصلی‌ ترین قطب تولید سیب سرخ درجه یک هستند که کشاورزان این مناطق با پرورش ارگانیک، سیب سرخ ارزان و طببعی تولید می کنند و بیشترین درآمد این مراکز، از تولید سیب سرخ است.

مرکز تولید سیب سرخ ارزان

مشخصات سیب سرخ باکیفیت

مشخصات سیب سرخ باکیفیت یکی از میوه های پر خاصیت پاییزی، سیب است که مصرف هر روز یک عدد سیب باعث می‌ شود در طول پاییز و زمستان سرماخوردگی نداشته باشید که سیب سرخ سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین ها است که باید با کیفیت باشد که مشخصات کیفی آن از زمان پرورش مهم است که در زمان پرورش سیب سرخ برای درشت بودن محصولشان از مواد شیمیایی استفاده نکنند که این فقط ظاهر سیب را زیبا و درشت می‌ کند ولی طعم و خاصیت آن را کم می‌ کند.

برای اینکه سیب سرخ سریع تر رنگ بگیرد و قرمز شود و زودتر از زمان برداشت چیده شود تا فروش بالایی داشته باشد مواد شیمیایی و افزودنی می‌ دهند که این باعث می شود که سیب نارس باشد ولی رنگ قرمز داشته باشد و این روند پرورش طبیعی سیب نیست و نشان بی کیفیت آن است. سیب سرخ با کیفیت بدون هیچ ماده شیمیایی به رنگ قرمز به اندازه ی مناسب می‌ رسد.

هنگام برداشت این سیب با دقت باید انجام شود تا له و ترک خوردگی نداشته باشد که طول عمر نگهداری این سیب را کم می‌ کند و همچنین باید در انبارداری این میوه دقت شود که دچار پوکی و چروکیدگب پوستی نشود که کیفیت سیب را به شدت پایین می آورد یک سیب سرخ مرغوب آبدار، شیرین، رسیده و پوست قرمز خالص و صاف دارد.

عرضه عمده سیب سرخ درشت

عرضه عمده سیب سرخ درشت سیب سرخ درشت مورد پسند ترین و خاص ترین نوع سیب ها است میوه سیب مخصوصا سیب قرمز بیشترین تولید و عرضه در سمت شمال غرب کشور صورت می‌ گیرد که این مناطق بهترین سیب کشور را به بازار عرضه می کند که فروش و عرضه سیب قرمز عمده بیشتر برای صادرات صورت می‌ گیرد و یا برای بازار شهر های دیگر عرضه می‌ شود.

چون شمال غرب کشور یکی از مرز های کشور است و عرضه آن به کشور های همسایه هر سال انجام می گیرد که اگر این فروش عمده برای صادرات صورت بگیرد بازار تولید کنندگان داغ می شود و تاجران کشور های عربی در زمان برداشت این میوه وارد کشور می‌ شوند و خرید و عرضه عمده سیب سرخ بیشتر به این طریق صورت می گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما