مراکز توزیع آلبالو فریزری

درختان آلبالو از خانواده درختان میوه ای است و به اشکال وحشی و پرورشی تقسیم می شوند و امروزه بسته به طعم و رنگ میوه، به آلبالو شیرین و ترش تقسیم می شوند و گوشت آلبالو بیشتر قرمز روشن تا تیره است، اما گاهی سیاه یا حتی زرد متمایل به قرمز است و در وسط آلبالو ، هسته آلبالو قرار دارد همچنین این میوه ترجیحاً در جنگل‌هایی با جمعیت بالایی از بلوط رشد می‌کند و ما در این مجموعه، محصولاتی از جمله آلبالو فریزری را عرضه می کنیم.

مراکز توزیع آلبالو فریزری

کاهش خطر سکته با استفاده از آلبالو

کاهش خطر سکته با استفاده از آلبالو آلبالو با کیفیت را به عنوان میوه ای کمی ترش می شناسند اما محققان آلبالو را نیز بخاطر وجود ویتامین و مواد معدنی کشف کرده اند و به دلیل نسبت بالای آنتوسیانین، طیف وسیعی از بیماری ها را درمان می کند.

در چند سال گذشته، مطالعات علمی طیف وسیعی از اثرات مواد تشکیل دهنده آلبالو را نشان داده است همچنين آنها آنتی اکسیدان و ضد التهاب را در آلبالو یافتند لذا آنتی اکسیدان ها، نقش مهمی در درمان و پیشگیری از اختلالات سلامت (قلبی عروقی، سرطان) که با افزایش غلظت ROS ایجاد می شوند، ایفا می کنند و همچنین آنها با التهاب مقابله می کنند.

علاوه بر این، آزمایش‌ها نشان داده‌اند که آب آلبالو ترش می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر سکته را با تأثیر بر سطوح تری گلیسیرید و کلسترول کاهش دهد و مطالعات نشان می دهد که آلبالو قادر است که از ذخیره چربی در سلول ها، که همچنین دارای یک اثر مثبت بر سوخت و ساز چربی از ارگانیسم، جلوگیری کند.

مصرف آلبالو قرمز می تواند از بیماری قلبی و سکته محافظت کند همچنین باید بدانید که حمله رادیکال های آزاد به اسیدهای چرب غیر اشباع باعث ایجاد تصلب شرایین می شود و ترکیبات اکسیژن بسیار واکنش پذیر هستند لذا چربی ها را به گونه ای اکسیداتیو تغییر می دهند که دیگر به درستی متابولیزه نمی شوند و بر روی دیواره ی عروق، رسوب می کنند.

به گفته دانشمندان، اسید الاژیک موجود در آلبالو ترش مورنسی، یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند از تشکیل پلاک در رگ های خونی (تصلب شرایین) جلوگیری کند و همچنین اثرات ضد التهابی را کاهش می دهد.

در این بین همچنین مشخص شده است که علاوه بر سطح کلسترول بالا، التهاب های رادیکالی، مسئول تغییرات تصلب شرایین در رگ های خونی است بنابراین اولین علائم احتمالی که خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی موجود در به آلبالو، می تواند با پیشرفت تصلب شرایین مقابله کند.

کاهش درد با استفاده از آلبالو

کاهش درد با استفاده از آلبالو آلبالو از زمان های بسیار قدیم به دلیل داشتن ملین، ضد التهاب، طراوت و ادرارآور به عنوان یک دارو گیاهی استفاده می شده است و همچنین روغن سنگ آلبالو برای رفع ناراحتی های طحال و ادرار و بالش سنگ آلبالو به عنوان اهدا کننده گرما برای تنش و درد مفاصل استفاده می شود از طرف دیگر، آلبالو تازه برای تحریک اشتها و بهبود هضم عمل می کند و آب آلبالو اکسیر زندگی محسوب می شود که می تواند از پیر و جوان در بهبودی حمایت کند و در رابطه با حملات نقرس اثر پیشگیرانه دارد.

در طول ورزش، اکسیداتیو باعث التهاب و درد عضلانی دردناک می شود ، به طوری که عملکرد آن تنها پس از یک دوره بازسازی قابل بازیابی است لذا در بدترین حالت، درد می تواند مزمن شود و در نتیجه یک همراه همیشگی باشد ولی غذاها و نوشیدنی های مختلفی وجود دارند که اثر ضد درد دارند و اگر مقدار بیشتری از آن در رژیم غذایی گنجانده شود، درد را می توان بدون استفاده مستقیم از دارو تسکین داد.

همچنین قرص های ضد درد و بسیاری از داروهای دیگر عوارض جانبی دارند و در دراز مدت برای سلامتی شما مفید نیستند لذا با تغییر در رژیم غذایی و غذاها و نوشیدنی های مناسب می توان در بسیاری از موارد با درد مقابله کرد همچنین آنها اغلب دارای ترکیبات ضد التهابی هستند که می توانند درد را تسکین دهند.

همچنین گفته می شود که آلبالو به تسکین دردهایی مانند درد مفاصل و گرفتگی عضلات کمک می کند و این اثر حتی با آسپرین مقایسه می شود و دلیل، آن مواد رنگی قرمز موجود در آنتوسیانین ها است لذا گفته می شود خوردن ۲۰ عدد آلبالو همان تاثیر قرص آسپرین را دارد همچنین گفته می شود که آلبالو می تواند عوارض ناشی از درد عضلات را کاهش دهد و برای گردن درد و کمردردی که نیاز به مصرف مداوم دارو با مسکن دارند، آلبالو قدرت کامل خود را نشان می دهد.

تقویت چشم با مصرف آلبالو

تقویت چشم با مصرف آلبالو در جهت آنالیز آلبالو تازه درجه یک، می توان گفت که سرشار از مواد مغذی و سالم است و برخی از آنها حتی به شکل بسیار مستقیم تأثیر مثبتی بر سلامت چشم دارند:

۱-آلبالو سرشار از ویتامین A است

ویتامینی که به جلوگیری از کاهش بینایی کمک می کند و از شبکیه محافظت می کند و احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند آب مروارید را به حداقل می رساند.

۲-آلبالو حاوی ویتامین های E است

این ویتامین ها به پیشگیری از بیماری های مرتبط با عدسی ها و شبکیه چشم کمک می کنند و همچنین از پیشگیری از دژنراسیون ماکولا (AMD) حمایت می کند و طبق مطالعات دانشگاه ها، آلبالو (به لطف محتوای ملاتونین و سروتونین) به آرامش کمک می کند و در نهایت، خواب بخش مهمی از محافظت از سلامت چشم است.

۳-آلبالو حاوی ویتامین های C و بیوفلاونوئیدها است

ویتامین C و بیوفلاونوئیدها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها، برای سلامتی چشم مفید می باشد و همچنین ویتامین C و بیوفلاونوئیدها آنتی اکسیدان های مهمی هستند که به سلامت چشم و بدن کمک می کنند و همچنین ویتامین C که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، یک ویتامین محلول در آب و یک آنتی اکسیدان قوی است و ویتامین C در میوه ها و سبزیجات فراوان است و به بدن در ساخت و حفظ بافت همبند کمک می کند و این شامل کلاژن قرنیه چشم هم می شود.

علاوه بر این، آلبالو حاوی آنتی اکسیدان است و بنابراین از پیری زودرس سلول ها محافظت می کند و از این طریق نیز به پیشگیری از بیماری های چشمی مرتبط با افزایش سن کمک می کنند.

عرضه بی واسطه آلبالو فریزری

عرضه بی واسطه آلبالو فریزری ما در این مجموعه از دستگاه های روز دنیا استفاده می کنیم تا بتوانیم آلبالو فریز شده مرغوب را با بهترین کیفیت برای مردم عرضه کنیم لذا برای فروش محصولات خود در بازار، به شکل بسته بندی شده و با وزن های مشخصی عرضه می کنیم و برای مطلع شدن از قیمت روز محصولات، مستلزم دسترسی به فعالان این عرضه است.

همچنین ما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم، آلبالو جعبه ای را بدون واسطه و با قیمت مناسب برای مردم عرضه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما