قیمت گیلاس سیاه درباری

یکی از مجلل ترین و خوش طعم ترین نوع گیلاس ، گیلاس سیاه درباری می باشد. برخلاف سایرین این گیلاس ریز نیست و کاملا درشت و گوشتی می باشد به همین دلیل به وفور از آن استفاده می گردد و یکی از پر تقاضا ترین گیلاس ها می باشد همچنین قیمت گیلاس سیاه صادراتی ما کاملا مناسب است.

قیمت گیلاس سیاه درباری

گیلاس سیاه موثر در سلامت قلب

گیلاس سیاه موثر در سلامت قلب گیلاس سیاه از جمله میوه هایی است که با رنگ منحصر به فرد و طعم شیرین خود متمایز می شوند ، اما این سوال باقی می ماند که گیلاس سیاه چه فوایدی برای سلامتی برای بدن دارد؟ مزایای سلامتی زیادی وجود دارد که می توانیم از طریق عناوین زیر برجسته کنیم ، از جمله: ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد آیا گیلاس سیاه حاوی آنتی اکسیدان های مهم برای سلامت قلب است؟ میوه گیلاس سیاه میوه ای غنی از آنتی اکسیدان ها با اثرات محافظتی است که به محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو کمک می کند.

بنابراین مطالعه ای در این زمینه در سال ۲۰۱۳ میلادی برای بررسی ارزش غذایی گیلاس سیاه انجام شد ، به طوری که این مطالعه نشان داد که این میوه ها دارای سطوح بالایی از ترکیبات فنولیک هستند که دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند ، تا ثابت شود که هم آنتوسیانین ها و هم کلروژنیک اسید یکی از ترکیبات فنلی اصلی در گیلاس سیاه است ، و عملکرد آن به شرح زیر است:

میوه های گیلاس سیاه به دست آمد و در دمای -۷۰ درجه سانتی گراد ذخیره شد. مجموع ترکیبات فنلی محلول موجود در پوست و میوه ها با استفاده از ۲۰ میلی لیتر محلول استخراج آبی حاوی ۸۰ درصد متانول و ۲ درصد اسید فرمیک استخراج شد. عصاره های آبی با افزودن آنها به کل میوه ها بدون چاله ، پوست و تفاله در مدت ۲۰ دقیقه آماده شد.

عصاره های آبی پوسته و میوه ها در دمای -۲۰ درجه سانتی گراد به صورت یخ خشک شدند. به موش های آزمایشگاهی این عصاره ها داده شد تا اثرات آنها را ارزیابی کنند. نتایج نشان داد ، “میوه گیلاس سیاه به دلیل داشتن محتوای غنی از ترکیبات فنولی که دارای اثرات آنتی اکسیدانی ، گشاد کننده عروق و ضد فشار خون است ، دارای اثرات آنتی اکسیدانی خوبی است ، زیرا می توان از این میوه به عنوان یک ماده غذایی مفید در پیشگیری استفاده کرد.

با مصرف گیلاس قند خون را کنترل کنید

با مصرف گیلاس قند خون را کنترل کنید یکی ازمیوه های ارزشمند برای کنترل کردن سطح قند خون گیلاس سیاه می باشد که به دلایل مختلفی باعث این اتفاق می شود و ما درباره آن به شما توضیح خواهیم داد.

گیلاس سیاه منبع غنی ویتامین C و پلی فنول ها است که به جلوگیری یا کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می کند ، بنابراین سلامتی را افزایش می دهد ، و آلبالو افزودنی خوبی برای رژیم غذایی بیماران دیابتی است. علاوه بر محتوای آنتی اکسیدان هایی که با بسیاری از بیماری ها مقابله می کند ، به عنوان غذایی با شاخص گلایسمیک پایین مشخص می شود ، زیرا یک فنجان آن حاوی ۱۹ گرم کربوهیدرات است.

گیلاس ،حاوی ماده ای شیمیایی است که باعث افزایش ترشح انسولین می شود. بر اساس مطالعه بر روی این ماده و تأثیر آن بر سلول های لوزالمعده تولید انسولین ، این ماده به کنترل سطح قند خون کمک می کند و این ماده شیمیایی به نام آنتوسیانین که به طور طبیعی در میوه گیلاس یافت می شود و رنگ قرمز آن را می بخشد . نتیجه افزایش تولید سلول های انسولین توسط سلول ها در صورت قرار گرفتن در معرض آنتوسیانین ها تا ۵۰ درصد بود ، و این ماده در انواع دیگر میوه ها موجود است ما در گیلاس بیشتر یافت می شود.

توزیع عمده گیلاس سیاه درباری

توزیع عمده گیلاس سیاه درباری ما به توزیع عمده گیلاس سیاه درباری پرداخته ایم و گیلاس های عالی و بی نظیر از لحاظ کیفیت را در بین مشتریان خود توزیع می کنیم تا مشتریان ما بتوانند یک گیلاس باکیفیت را به راحتی تهیه کنند زیرا تهیه گیلاس درباری مرغوب کار بسیار سختی بوده است و باید از توزیع کنندگان معتبر اصل آن را تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما