قیمت فروش انگور بیدانه کشمشی

انگور بیدانه کشمشی از انواع انگور باکیفیت و سفید بیدانه است که برای تولید کشمش مناسب است و دارای حبه های درشت و شیرین و کشمش مرغوبی می باشد این انگور از نوع مجلسی به شمار می آید و کشمش حاصل از این انگور نیز صادراتی می باشد با رسیدن این انگور اندازه دانه ها فرق می کند و مزه آن از ترشی به شیرینی فرق می کند و دم خوشه ها چوبی مانند می شود فروش این محصول توسط کشاورزان در سر باغ ها و توسط میوه فروشی های سطح شهر صورت می گیرد.

قیمت فروش انگور بیدانه کشمشی

تاثیر انگور بر جلوگیری از سرطان پوست

تاثیر انگور بر جلوگیری از سرطان پوست انگور از میوه هایی است که در سراسر جهان کاشت و گسترش یافته است بهترین منبع طبیعی گلوکز و فرکتوز است علاوه بر قندها دارای اسیدهای مفید و مواد معدنی مانند پتاسیم ،کلسیم ،آهن و حاوی ویتامین هایی مانند آ ،ب ۱ ،ب ۲ ، ب ۶ و سی می باشد از مهمترین ترکیبات موجود در انگور می توان به آنتوسیانین ها ،کاتچین ها ،رزوراترول ،اسید فنولیک و بروسیانیدینها اشاره کرد که در قسمت های مختلف انگور موجود است.

رزوراترول در انگور قرمز دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد التهابی است و این ترکیب به خاطر پیوند خاصی که با دی ان آ بر قرار می کند و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به سرطان به ویژه سرطان پوست دارد همچنین به خاطر آنتی اکسیدان هایی که دارد می تواند در خنثی کردن بسیاری از اکسیدان ها که در نتیجه تابش اشعه ماورای بنفش بر بدن ایجاد می شود نقش به سزایی داشته باشد و از این طریق از از بروز سرطان پوست در افرادی که در معرض نور خورشید قرار دارند پیشگیری کند.

مصرف انگور برای سلامتی پوست مفید است از انگور می توان انواع ماسک صورت درست کرد و آن را برای جوانسازی و از بین برد چین و چروک های صورت و همچنین برای شفاف سازی پوست استفاده کرد از ماسک انگور برای آفتاب سوختگی که منجر به سرطان پوستی می شود استفاده کرد برای درمان لک و جوش و همچنین می توان برای نرمی و لطافت پوست از ماسک انگور استفاده کرد.

با انگور از پوسیدگی دندان ها پیشگیری کنید

با انگور از پوسیدگی دندان ها پیشگیری کنید انگور دارای انواع مختلف مانند انگور شاهانی و سبز و قرمز و..می باشد این میوه علاوه بر ارزش غذایی که دارد دارای خواص درمانی زیادی می باشد یکی از فواید انگور تقویت دندان ها و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند و مصرف آن بیش از هر ماده دیگر نقش در سلامت دندان ها دارد هسته انگور نیز برای سلامت دندان ها مفید است چون هسته انگور دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است برای تقویت و مقابله با پوسیدگی دندان ها مفید است .

هسته انگور خاصیت ضد التهابی و عفونی دارد و می تواند قدرت عاج دندان ، لایه ای که در زیر لایه سخت خارجی یعنی مینای دندان قرار دارد را افزایش دهد همچنین خوردن انگور برای دندان هایی که پر شده اند مناسب است چون مواد پرکنندگی دندان باعث تجمع باکتری ها می شود و خوردن انگور باعث از بین رفتن انواع باکتری ها می شود و باعث طول عمر دندانی که پر شده نیز می شود.

مطالعات نشان داده است که انگور جلوی رشد و تکثیر باکتری های دهان را که باعث پوسیدگی دندان ها می شود می گیرد و دارای خاصیت ضد باکتریی است و این خاصیت به خاطر وجود اسید اولئانولیک و آلدئید اولئانولیک است که در پوست انگور موجود است.

صادرکننده انگور بیدانه کشمشی

صادرکننده انگور بیدانه کشمشی انگور بی دانه کشمشی که در بیشتر نقاط ایران کاشت می شود این انگور در کاشمر در خراسان رضوی به صورت انگور عمده کاشت و برداشت می شود برداشت این محصول توسط کشاورزان صورت می گیرد و آن را به شرکت های سورت کننده این محصول به صورت عمده می فروشند این شرکت ها این محصول را به صورت بسته بندی های سبدی در سراسر کشور در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

عرضه این انگور توسط شرکت های بازرگانی به صورت صادرت به سایر کشورها صورت می گیرد این محصول را می توان از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر در سایر کشورها نیز صادر کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما