قیمت عمده پرتقال تامسون صادراتی

پرتقال میوه ای خوشمزه و آبدار است که در فصل پاییز و زمستان در مناطق شمال کشورمان تولید می‌شود. در بین انواع پرتقال محلی، خونی و… پرتقال تامسون بیشترین طرفدار را داشته و افراد زیادی آن را تهیه و مصرف می‌کنند. قیمت پرتقال تامسون خونی صادراتی با توجه به کیفیت و سایز آن دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد. خرید عمده و مستقیم این محصول کاهش چشمگیری در قیمت آن دارد. برای خرید پرتقال تامسون می‌توانید بدون واسطه در این سایت فروش تخصصی و معتبر این محصول را به صورت عمده و کلی سفارش دهید و سپس در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

قیمت عمده پرتقال تامسون صادراتی

تاریخچه تولید پرتقال تامسون در ایران

 

تاریخچه تولید پرتقال تامسون در ایران پرتقال تامسون در ایران در حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ با کیفیت بالا در شمال کشور تولید شده است. شمال کشور به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب بهترین نوع پرتقال ها در آنجا برداشت می‌شود و بهترین نوع این مرکبات پرتقال تامسون می‌باشد.

پرتقال تامسون میوه ای نسبتاً بزرگ است که درخت آن در آب و هوای معتدل رشد می‌کند. پرتقال تامسون طعم شیرین دارد و بسیار آبدار است و به دلیل داشتن مزایای فراوان مورد استفاده مصرف کنندگان بیشماری قرار گرفته است.

این میوه به دلیل ظاهری شفاف و شکل زیبا و نسبتاً بزرگ جزو ارقام صادراتی مرکبات به حساب می‌آید. سالانه تناژ بالایی از تامسون از شمال کشور به شهر ها و استان های دیگر توزیع و ارسال می‌شود. نمونه دیگری از این محصول پرتقال تامسون خونی می‌باشد که گوشت این میوه بسیار قرمز بوده به همین دلیل به تامسون خونی می‌گویند. انواع مختلف پرتقال تامسون وجود دارد که از نظر اندازه و طعم با هم کمی متفاوت می‌باشند، ولی به طور کلی از نظر ارزش غذایی بیشتر آنها در یک رده قرار دارند. نمونه تازه و با کیفیت آن بیشترین خواص را دارا می‌باشد.

تامسون تازه طعم بسیار لذیذی دارد و جزو میوه‌های پرفروش در مناطق مختلف کشورمان به حساب می‌آید.

خرید تضمینی پرتقال تامسون خونی

خرید تضمینی پرتقال تامسون خونی پرتقال تامسون درجه یک از میوه های صادراتی است که درون بهترین نوع بسته‌ بندی صادراتی قرار دارند و به کشور های مختلف جهان فرستاده می‌شوند. خرید تضمینی پرتقال تامسون خونی در این مرکز امکان پذیر می‌باشد.

شما می‌توانید جهت خرید این محصول بدون واسطه به صورت آنلاین و غیرحضوری این میوه را سفارش دهید و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. خریداران عمده این میوه شگفت انگیز با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده ی اصلی و معتبر می‌توانند آن را نصف قیمت بازار تهیه و خریداری کنند.

این سایت به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع مختلف پرتقال تامسون آبدار، این محصول را به قیمت مناسب در اختیار مشتریان در تمام نقاط ایران قرار می‌دهد.

 

  • تبلیغات: 
    1. سفارش خرید سیب درختی عمده
    2. قیمت عرضه سیب سرخ درجه یک در کشور
    3. صادرات لیمو شیرین کرمان
    4. قیمت نهال نارنگی ژاپنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما