فروش مستقیم گلابی خوشه ای

گلابی بوکس ارزان خوشه ای یک میوه ی خوش طعم و آبدار می باشد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به افرادی که قصد کاهش وزن دارند کمک می کند. فیبر و آنتی اکسیدان موجود در گلابی به بیماری های زیادی مبارزه می کند و سیستم ایمنی را تقویت می کند. می توانید آب گلابی را برای بهره بردن از فواید آن مصرف نمایید. برای رفع چین و چروک ها ویتامین C موجود در گلابی بسیار مفید است. گلابی با ترشح بزاق دهان به هضم آسان تر غذا کمک می کند.

فروش مستقیم گلابی خوشه ای

گلابی درمانی برای سرطان

گلابی درمانی برای سرطان طبق پژوهش های پزشکان گلابی و گلابی بیروتی در بازار خواص ضد سرطانی دارد و از خطر ابتلا به سرطان ریه جلوگیری می‌کند. فیبر، مس ، ویتامین C و ویتامین K در عملکرد سیستم ایمنی نقش دارند. گلابی رشد تومور را در بدن کاهش می دهد. مس ماده ای مهم در کاهش ابتلا به عفونت است که در درمان سرطان مفید است. همچنین سیستم عصبی و عملکرد آن ارتباط نزدیکی با مس دارد.

برای کاهش التهاب در مفاصل، عضلات و بافت ها از آب این میوه ی خوش طعم استفاده کنید. مصرف آن قبل و بعد از تمرینات ورزشی عضلات را شُل و ترمیم می کند. گلابی با نقشی که در حمایت از سیستم ایمنی بدن ایفا می کند باعث کاهش التهاب و استرس می شود و از بیماری های مزمن جلوگیری می‌کند.

آب گلابی باعث پاکسازی روده و معده می شود و از یبوست ، اسهال و نفخ جلوگیری می‌کند. گلابی حاوی ویتامین K می باشد که فقدان آن در بدن باعث لخته شدن خون می شود. با نوشیدن آب گلابی این فقدان را می توانید جبران نمایند.برای خونریزی لثه، عادت ماهانه سنگین و خونریزی بینی مفید است.

درمان فشار خون با گلابی خوشه ای

درمان فشار خون با گلابی خوشه ای گلابی با داشتن مقادیر زیادی پتاسیم باعث کاهش فشار خون می شود و سلامت قلب را تامین می کند و از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می‌کند. از سن ۳۵ سالگی به بعد باید فشار خون خود را به طور منظم کنترل کنید. کم تحرکی، اعتیاد، تغذیه نامناسب از عواملی است که فشار خون را تشدید می کند. درد قفسه سینه، تنگی نفس در شب، سرگیجه ، درد در پشت سر، تاری دید و تپش قلب از نشانه های فشار خون بالا است.

احساس ضعف ، خستگی و ناراحتی های معده از علائم کمبود آهن است. می توان این علائم را از طریق خوردن آب گلابی کاهش داد زیرا حاوی آهن است و باعث افزایش تولید گلبول قرمز می شود. کلسیم ، فسفر ، آهن و منیزیم در آب گلابی وجود دارد که باعث افزایش مواد معدنی استخوان ها می شود و از ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری می‌کند .

مصرف آب گلابی تنگی نفس را از بین می برد . مس موجود در گلابی از آلزایمر جلوگیری می‌کند. برای جلوگیری از سرما خوردگی گلابی مصرف کنید زیرا حاوی ویتامین c می باشد و تب را درمان می کند. با اضافه خامه و عسل به گلابی له شده می توانید آکنه و جوش صورت را درمان کنید. ترکیب گلابی پخته شده با عسل باعث پاکسازی ریه ها و درمان گلو درد می شود. گلابی عاری از هرگونه آلرژی است . قند موجود در گلابی طبیعی است و به راحتی جذب بدن می شود و انرژی شما را زیاد می کند.

کلسیم موجود در گلابی خوشه ای

کلسیم موجود در گلابی خوشه ای گلابی با کیفیت مرغوب حاوی مقادیری کلسیم، ویتامین E,C و روی می باشد. به دلیل آبدار بودن در شفافیت و زیبایی پوست تأثیر گدار است. گلابی برای دفع مواد زائد مفید است. می توانید بعد از خوردن گلابی یک لیوان آب ولرم بنوشید که باعث تشدید خاصیت ملین بودن آن شود. ترکیب آب گلابی و آب میوه ی بِه برای افرادی که در دوران نقاهت هستند و تقویت افراد ضعیف مناسب است.

گلابی به عنوان یک ضد عفونی کننده شناخته شده است. افرادی که رماتیسم، آرتروز یا نقرس دارند می توانند گلابی مصرف کنند. گلابی فیبری به نام لاینین دارند که غیر قابل حل است و کلسترول را کاهش می‌دهد. اگر گلابی را با پوست میل کنید مقدار فیبر بیشتری را جذب خواهید کرد.

برای گرفتن نوزادان از شیر ، هضم غذا و کنترل فشار خون موثر است. گلابی به دلیل داشتن فیبر باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود. فیبر باعث کاهش قند خون می شود. ترکیب عسل با گلابی برای پوست های چرب مفید است. همچنین کمک می کند پوست های خشک رطوبت خود را حفظ کنند. در کرم های مرطوب کننده از عصاره ی گلابی استفاده می کنند.

برای سالم نگه داشتن سلول های لب گلابی بسیار مفید است. علاوه بر این خواص ، گلابی ریشه ی مو را تغذیه می کند و آن را مرطوب نگه می دارد و برای کاهش خشکی مو مفید است. از گلابی می توان به عنوان یک براق کننده ی مو استفاده کرد. مخلوط آن با سرکه سیب و آب ماسک مناسبی برای مو می باشد.

مرجع فروش گلابی خوشه ای

مرجع فروش گلابی خوشه ای فروش گلابی خوشه ای با برداشت آن از باغ ها در اواخر تابستان شروع می شود. بازار خرید گلابی پر رونق است . پس از برداشت گلابی وارد میادین میوه و تره بار می شود و به فروش می رسد. با خرید آنلاین گلابی از هزینه های اضافی بکاهید. سایت ما این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا این محصول را بدون واسطه خریداری کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برای انجام خرید با شماره های ارتباطی ما در تماس باشید. پس از ثبت سفارش در زمانی کوتاه محصول به دست شما می رسد. گلابی معمولا به صورت نارس برداشت می‌شود تا هنگام رسیدن به بازار مصرف رسیده شود. بخشی از تولیدات گلابی برای کارخانه های مواد غذایی مانند کمپوت سازی استفاده می شود. تقاضا برای خرید این میوه در داخل کشور بالا است و این به دلیل ارزش غذایی بالای آن است.

تازه بودن، حجم تولید، اندازه ، رنگ، هزینه حمل و نقل از عواملی است بر روی قیمت گلابی تأثیر می گذارد . پس بهترین راه برای اطلاع از قیمت گلابی تماس با مشاوران ما است‌. هزینه های تولید و نگهداری گلابی تابستانی هرساله افزایش می یابد بنابراین قیمت گلابی بالا می رود. گلابی انواع مختلفی دارد مانند گلابی بیرونی که در ایران کشت می شود و بازار آن در تابستان رونق دارد و تا چند ماه پس از برداشت می توان آن را در سردخانه نگهداری کرد.برای خرید گلابی جعبه ای با ما در ارتباط باشید. ما بهترین گلابی اعلا را عرضه می کنیم و با یک بار خرید از سایت ما مشتری ثابت ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما