فروش عمده گیلاس سیاه کیلویی

گیلاس سیاه کیلویی و گلابی بوکس ارزان در دسته بندی خانواده این میوه جز پر فروش ترین ها می باشد. گیلاس سیاه هنگام برداشت از فروش خوبی برخوردار می باشد. گیلاس سیاه کیلویی نسبت به نوع بسته بندی شده از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. فروش عمده گیلاس سیاه کیلویی به صورت اینترنتی و از طریق سایت های اینترنتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با زدن چند دکمه انجام می گیرد.

فروش عمده گیلاس سیاه کیلویی

نکاتی در مورد گیلاس سیاه

نکاتی در مورد گیلاس سیاه گیلاس و گلابی بیروتی در بازار یکی از میوه های خوش مزه و محبوب در بین افراد مختلف می باشد. این میوه کوچک، آب دار، شیرین، در رنگ هایی از زرد گرفته تا سرخ مایل به سیاه است. هسته این میوه سفت و کوچک است که دور آن را گوشت فرا گرفته است. فصل گیلاس معمولا از اواخر اردیبهشت تا اوایل تیر ماه می باشد. درخت گیلاس بین شش تا نه متر ارتفاع دارد. در فصل بهار شکوفه های گیلاس که بسیار خوش بو، معطر و زیبا هستند تولید می شوند. درخت گیلاس دارای چوب محکم و سختی می باشد و به همین دلیل در تولید لوازم خانگی و هیزم شومینه ها از آن استفاده می کنند.

در این جا نکاتی در مورد گیلاس سیاه را برای شما بازگو می کنیم. گیلاس سیاه همان طور که از نامش پیداست به رنگ سیاه می باشد و طعم شیرینی دارد. بسیار گوشتی است. گونه بومی خود ایران می باشد. زمان گل دهی آن اوایل بهار است. عمر اقتصادی گیلاس سیاه سی سال است و باردهی بالایی دارد.

گیلاس سیاه درشت و به صورت گرد و کروی می باشد. گیلاس سیاه عمده توسط تولید کنندگان و نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور انجام می شود تا خریداران بتوانند بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.گیلاس سیاه عمده برای کسانی که کارخانه های تولید مواد غذایی دارند و یا برای مغازه داران میوه فروشی بسیار مقرون به صرفه است.

تولید کننده گیلاس سیاه تکدانه

تولید کننده گیلاس سیاه تکدانه گیلاس سیاه برای کشت در مناطق کوه پایه و نیمه سرد توصیه می شود. انواع گیلاس سیاه با توجه به شرایط و علایق باغ دار می تواند از نوع گیلاس سیاه ژنوتیپ، گیلاس سیاه زود بازده، گیلاس سیاه اصلاح شده و گیلاس سیاه مقاوم به سرما باشد. گیلاس تک دانه برای افرادی که دنبال دیر گل ترین و مقاوم ترین پایه هستند مناسب می باشد. گیلاس سیاه زود بازده همان طور که از اسمش پیداست برای باغ دارانی که می خواهند زودتر به محصول برسند مناسب است.

انواع گیلاس سیاه دارای خواص فراوانی برای بدن می باشد و هم چنین دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. گیلاس سیاه یکی از ارقام بازار پسند و با کیفیت در میان دیگر انواع گیلاس است. این محصول دارای پوست تیره و براق می باشد و رنگ گوشت آن نیز قرمز بوده و بافت سفتی دارد. گیلاس سیاه مشهد که بومی ایران می باشد و بسبار با کیفیت است. وزن هر میوه آن به حدود پنج گرم می رسد‌.

تولید کننده گیلاس سیاه تک دانه باید توجه داشته باشد که این رقم گیلاس نسبت به سایر ارقام در عرض یک سال پس از کاشت شروع به باردهی می کند و روش تکثیر آن به صورت گراف می باشد. تولید کننده گیلاس سیاه تک دانه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت اینترنتی و یا حضوری با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما