فروشنده برتر البالو باهسته منجمد

آلبالو از میوه‌های بهاره بسیار خوشمزه و دوست داشتنی برای همه به ویژه کودکان است که به شکل‌های مختلف می‌تواند فرآوری شود که یکی از آنها البالو باهسته منجمد است که این محصول خاص توسط فروشنده برتر آن با نرخ مناسب ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق این فروشنده انواع مختلف این محصول را در بسته بندی تهیه کنند و از آن برای ارائه در فروشگاه یا صادرات به کشورهای همسایه که بازار مصرف خوبی برای محصول هستند استفاده نمایند.

فروشنده برتر البالو باهسته منجمد

نکات خواندنی درباره البالو باهسته منجمد

نکات خواندنی درباره البالو باهسته منجمد آلبالو از میوه هایی است که فاقد هر نوع کلسترول و چربی است و در عین حال دارای فیبر مناسب است و این محصول می تواند سیستم ایمنی را تقویت کند و از بروز سرطان و سرماخوردگی تا حد زیادی جلوگیری نماید.

از روش های ارائه این محصول به بازار آلبالو با هسته منجمد است که می‌تواند همان طعم و مزه اولیه خود را حفظ کند و معمولاً گزینه‌ای مناسب برای مصارف خانوادگی است که در بسته‌بندی‌های با حجم های مختلف ارائه می شود.

در تهیه این محصول از روش انجماد سریع استفاده شده است و به همین دلیل این محصول باید در دمای منهای ۱۸ درجه سانتی گراد نگهداری گردد تا بتواند کیفیت خود را همچنان حفظ کند.

از جمله مطالب خواندنی در مورد این محصول می‌توان به انرژی آن اشاره نمود که در حد متوسط می باشد و فاقد هر نوع اسید چرب غیر اشباع است و چربی آن صفر است همچنین سرشار از ویتامین‌هایی مانند ویتامین آ و ویتامین سی است و عناصری مانند کلسیم و سدیم در آن یافت می‌شود.

این محصول برای یخ زدایی باید ۳۰ دقیقه در دمای اتاق قرار بگیرد تا یخ آن باز شود و به شکل نیمه منجمد در آید همچنین از این محصول می‌توان در تهیه دسرها و کوکتل های بسیار خوشمزه نیز استفاده کرد.

قیمت خرید البالو باهسته

قیمت خرید البالو باهسته قیمت خرید آلبالو با هسته رقم ثابت و مشخصی نیست و می‌تواند بسیار متفاوت باشد و علت این مسئله نیز در واقع نرخ متفاوت آن در فصل بهار است چون این محصول در زمان بسیار کوتاهی وارد بازار می‌شود و فصل آن تمام خواهد شد بنابراین قیمت ارائه محصول به بازار می تواند بر قیمت آلبالو با هسته منجمد نیز تاثیر مستقیم داشته باشد.

اگر خریدار البالو فریز شده برای ارائه در فروشگاه خود هستید یا صادرات آن را به کشورهای مختلف می خواهید انجام دهید بدون شک اطلاع از قیمت این محصول برای شما و اطلاع از میزان سود حاصل از این تجارت لازم می باشد بنابراین مستقیماً با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم در مورد این محصول و نرخ دقیق آن را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما