عرضه مستقیم البالو منجمد بدون هسته

البالو منجمد بدون هسته، از میوه تازه آلبالو حاصل می شود و دارای خواص تغذیه ای فراوانی است و مصرف آن به ویژه در فصل بهار و تابستان، بسیار شایع می باشد. آلبالو منجمد در مرکز عرضه ما به وفور یافت می‌شود و شما می توانید برای تهیه آن به مرکز ما مراجعه کنید و این محصول  آلو خشک در بازار تهران و بی نظیر را در تناژ بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید. چرا که عرضه مستقیم و بی واسطه آن از تولید به مرکز ما، هزینه را پایین می آورد.

عرضه مستقیم البالو منجمد بدون هسته

خواص فوق العاده البالو منجمد مرغوب

 

خواص فوق العاده البالو منجمد مرغوب آلبالو میوه ای درختی است که در تمام دنیا، به عمل می آید و میوه آن شبیه گیلاس است ولی طعمی ترش و ملس دارد به علت اینکه در تمام سال، تازه آن، پیدا نمی شود آن را به صورت آلبالو خشکه و نیز آلبالو منجمد تهیه می کنند و برای تزیین در انواع کیک و شیرینی و یا به صورت آجیل و خشکبار استفاده می کنند.

• خواص ضد سرطانی: از خواص شگفت انگیز آن می توان به نقش آن در جلوگیری از رشد سلول های سرطانی، اشاره کرد چرا که منبع قوی از آنتی اکسیدان بوده و تمام رادیکال های آزاد را خنثی می کند.

• خواص ضد التهابی: این میوه سرشار از آنتوسیانین می باشد که برای رفع دردهای میگرنی و یا دردهای مفصلی، آرتروز و روماتیسم، موثر می باشد.

• مفید برای بیماران دیابتی: آنتی اکسیدان های موجود در آن به تولید انسولین در بدن کمک می کنند و می توانند سطح قند خون افراد را تنظیم کنند.

• بالا بردن کیفیت خواب: میوه آلبالو دارای ملاتونین بوده و به افرادی که با اختلال خواب مواجه هستند کمک می کند تا خواب راحت و آرامی را تجربه کنند.

• پیشگیری و مداوای بیماری نقرس: مصرف این میوه می تواند باعث کاهش اسید اوریک خون شود و برای پیشگیری و درمان نقرس، مفید باشد و دردهای این بیماری را کاهش می دهد.

 

پخش عمده آلبالو تکدانه

پخش عمده آلبالو تکدانه پخش عمده برگه زردآلو 1401، توسط همکاران ما در بخش توزیع، انجام می گیرد و این محصول با کیفیت بی نظیر را به اقصی نقاط کشور، ارسال می کنند تا عموم مشتریان بتوانند آن را تهیه نموده و از خوردن آن لذت ببرند. این محصول بعد از اینکه از باغدار با قیمت ارزان خریده می شود به کارخانه فرستاده می شود و بر اساس ریز و درشتی و کیفیت آن جدا می‌شوند و به عنوان محصولات درجه یک یا دو در بسته بندی های شکیل و استاندارد، تهیه و به بازار عرضه می شوند. شما نیز می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری در حجم انبوه، اقدام کنید.

 

همچنین می توانید برای خرید غیر حضوری و برخورداری از مزایای اینترنتی، محصول مرغوب ما را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت، از همکاران ما درب منزل، دریافت کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما