صادرات گیلاس پایه بلند

گیلاس یکی از میوه های شیرین، خوشمزه و پر طرفدار است که هسته و گوشت دار می باشد. ایران بعد از ترکیه و ایالات متحده آمریکا سومین تولید کننده گیلاس در جهان می باشد. گیلاس دارای رنگ های فراوان است از زرد گرفته تا قرمز و سیاه. اما معروف ترین نوع گیلاس به رنگ قرمز می باشد. همچنین شکل آن کروی شکل و حتی قلبی شکل است.

گیلاس گونه های متعددی دارد که یک نمونه از آن گیلاس پایه رویشی یا همان گیلاس پایه بلند می باشد. این گیلاس از گیلاس های پیوندی به شمار می رود که از سال اول کاشت به بار می نشیند. در حقیقت این نوع از گیلاس از نهال گیلاس های اصلاح شده می باشد و گواهی بهداشت این میوه زیر نظر باتجربه ترین مهندسان کشاورزی و کارشناسان صورت گرفته است و همچنین مجوز رسمی از جهاد کشاورزی دارد.

صادرات گیلاس پایه بلند

چند نکته مربوط به گیلاس پایه بلند

چند نکته مربوط به گیلاس پایه بلند از گیلاس تنها به عنوان میوه استفاده نمی شود بلکه از آن برای تولید کمپوت، مربا و در تهیه انواع کیک و تارت استفاده می شود.درختان گیلاس می توانند بین ۳۰ تا ۴۰ سال عمر کنند. اما برخی از گونه های آن می توانند عمر طولانی تری نیز داشته باشند.

در یک تقسیم بندی کلی گیلاس را می توان به دو نوع اصلی شیرین و ترش تقسیم کرد‌. از گیاه ترش بیشتر در پخت و پز و آشپزی استفاده می کنند اما گیلاس شیرین همان گیلاسی است که از درختان چیده می شود و مصرف می شود. گیلاس های ترش را کشاورزان باتجربه و حرفه ای می توانند پرورش دهند. چوب درخت گیلاس نیز بسیار پر کاربرد است و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد

لذا از چوب درخت گیلاس می توان در تولید لوازم خانگی نیز استفاده کرد. گیلاس ها نیز در سایز های گوناگونی تولید می شوند از گیلاس ریز گرفته تا گیلاس های خیلی درشت. همچنین رنگ ها و گونه های مختلفی نیز دارد از گیلاس قرمز گرفته تا گیلاس سفید، گیلاس زرد، گیلاس ناپلئونی و … بسته بندی میوه گیلاس نیز متنوع است و شامل بسته بندی پلاستیکی، چوبی، کاغذی و … می باشد.

خون سازی با خوردن گیلاس پایه بلند

خون سازی با خوردن گیلاس پایه بلند بهترین گیلاس ها، گیلاس درشت، سفت و براق هستند. از خریدن گیلاس های سوراخ و پاره شده خود داری کنید چون ممکن است آلودگی به درون آن ها نفوذ کرده باشد. از راه های دیگر تشخیص گیلاس مرغوب توجه به رنگ شاخه گیلاس است که هر چه سبز تر باشد کیفیت بالاتری دارد.

گیلاس های زه رنگ سیاه نیز گیلاس های مرغوبی هستند و رنگ آن ها نشان دهنده رسیده بودن آن ها است. گیلاس هایی هم که شاخه نداشته باشند تازه بودن خود را از دست داده اند. گیلاس از خواص بسیاری برخوردار است که نمونه هایی از این خاصیت ها را اشاره می کنیم.

گیلاس ویتامین های زیادی دارد از جمله ویتامین سی که باعث شده است این میوه به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کند. این میوه سرشار از کلسیم، فیبر، پروتئین و پتاسیم است. به طوری که برای قلب و عروق بسیار مفید می باشد، ضربان قلب را تنظیم می کند.

نقرس و التهاب را درمان می کند، به دلیل وجود آنتوسیانین موجود در آن، بی خوابی را درمان می کند. و همچنین در بهبود حافظه و عملکرد حرکتی نیز موثر است. مصرف گیلاس می تواند گواتر مزمن را تا حدی کنترل کند.

همچنین برای افرادی که مبتلا به سنگ کلیه و سنگ صفرا نیز می باشند مفید است. این میوه می تواند سموم بدن را از بین ببرد.مصرف منظم گیلاس به دلیل وجود فیبر فراوان در آن خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

عصاره گیلاس می تواند درد های ماهیچه ها را بعد از ورزش کاهش دهد. گیلاس حاوی ویتامین A، ویتامین B و مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر است که برای مغز بسیار مفید است. مطالعات نشان داده است که مصرف گیلاس در رژیم غذایی می تواند با آلزایمر مقابله کند.

گیلاس می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و ویتامین سی موجود در گیلاس می تواند از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری کند. گیلاس علاوه بر داشتن ویتامین های بالا که برای بدن مفید هستند، در داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک می کند‌.

فیبر موجود در گیلاس هضم غذا را بهبود می بخشد و معده درد را درمان می کند. و می تواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند.استفاده از گیلاس تنها برای سیستم گوارشی و پوست مفید نیست بلکه برای موها نیز مفید می باشد.

ویتامین های موجود در گیلاس می تواند مواد مغذی لازم برای مو را تامین کند.کلسیم فراوانی که در گیلاس موجود است در رشد نوزادان و کودکان و همچنین تقویت استخوان ها بسیار موثر است.

جوان سازی پوست با مصرف گیلاس

جوان سازی پوست با مصرف گیلاس گیلاس با کیفیت می تواند در روشن شدن و جوانی پوستتان کمک کند. همچنین می توانید از آب گیلاس نیز برای زیبایی پوست استفاده کنید. برای از بین بردن سلول های مرده و پاک سازی پوست صورت نیز می توانید از گیلاس استفاده کنید. گیلاس را به روش های مختلفی تکثیر می کنند یکی از آن ها بذر است و روش دیگر قلمه زدن.

بارندگی در زمستان در رشد و تکثیر این درختان بسیار موثر است اما باریدن باران در تابستان بر عکس می تواند برای درختان گیلاس مضر باشد. زیرا بیشتر گیلاس ها شکلی گوشتی و نرم دارند و احتمال ترکیدن آن ها در اثر بارندگی زیاد است.

از طرفی خشک بودن این درختان نیز برای آن ها ضرر دارد. و می تواند منجر به کاهش محصول در تابستان شود. بنابراین در تابستان بهتر است در هفته دو تا سه مرتبه آن را آبیاری کنیم. درختان بالغ به آبیاری کمتری نیاز دارند و هفته ای یک بار برای آن ها کافیست.

نحوه مصرف این میوه به این گونه است که فقط قبل از مصرف شسته شود و در صورت مصرف نکردن بهتر است شسته نشود زیرا خاصیت آن از بین خواهد رفت. از آفت های این درختان می توان به کنه، عنکبوت، حشرات چوب خوار، مگس گیلاس و … می باشد.

فروش گیلاس پایه بلند

فروش گیلاس پایه بلند گیلاس اعلا ارزان را می توانید به صورت عمده از مراکز معتبر فروش این محصولات تهیه نمایید، زیرا خرید عمده می تواند در هزینه هایی که پرداخت می کنید صرفه جویی شود. این مراکز و نمایندگی های فروش می توانند بهترین محصول را به خریداران و مشتریان عرضه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما