شرکت پخش انگور سبز

انگور جزو میوه‌ های است که در بیشتر قسمت های کشور کاشت می شود. پخش انگور سبز توسط تولیدکنندگان این حوضه به شکل وسیعی در حال انجام است. مراکز میوه و ترباره هر استان در این زمینه فعالیت دارد که محصول را با تناژ بالا در اختیار مراکز عرضه قرار می دهند. یکی دیگر از فاکتورها در تعیین کیفی محصول، در زمان مناسب برداشت شدن آن است. هنگامی که این محصول کاملا رسیده باشد دانه های انگور شروع به چروکیده شدن می کنند که نشان دهنده ی برداشت دیر هنگام است.

شرکت پخش انگور سبز

ترکیبات موجود در انگور سبز

ترکیبات موجود در انگور سبز

آیا شما هم از طرفداران انگور سبز هستید؟ اگر این میوه مفید را در برنامه غذایی خود جای داده اید بهتر است با مواد و املاح موجود در آن آشنا شوید. ترکیبات موجود در انگور سبز عبارتند از: ویتامین سی، ویتامین کا، ویتامین آ، ویتامین ۶ب، پتاسیم، فسفر، مس، منگنز، آنتی اکسیدان ها و …است.

پتاسیم موجود در انگور موجب تقویت ماهیچه ها و منظم شدن ضربان قلب می شود و عملکرد قلب بهتر شده و فشار خون را در حد نرمال نگه می‌دارد. فیبر موجود در انگور سبز باعث می شود زودتر احساس سیری کنید پس کسانی که دارای رژیم لاغری هستند می تواند از میوه ارزشمند بهرمند شوند. انگور سبز به خاطر داشتن ویتامین ها در تقویت سیستم دفاعی بدن نقش مهمی را ایفا می کنند.

ترکیبات انگور سبز در یک فنجان(۹۲گرم)

کلسترول ۱ میلی گرم
سدیم ۲میلی گرم
پتاسیم ۱۷۶میلی گرم
فسفر ۹گرم
فیبر تغذیه ای ۱/۶گرم
قند ۱۵گرم
پروتئین ۱گرم
منیزیم ۴/۶میلی گرم
کلسیم ۱۳کیلی گرم
سلنیوم ۰/۳میلی گرم
آهن ۰/۴میلی گرم
ویتامین سی ۳/۷میلی گرم
ویتامین آ ۹۲
فولات ۳/۶میکرو گرم
ویتامین ب۶ ۰/۱میلی گرم

نزدیک به یک ششم وزن انگور را قند تشکیل دارد به همین خاطر این میوه به عنوان چاق کننده و زیاد کننده اشتها می توان نام برد. مصرف انگور باعث دفع مواد زائد از خون و همچنین سودا زیادی که در بدن وجود دارد می شود به همین خاطر برای کسانی که مبتلا به رماتیسم که خونشان بیش از حد اسیدی است بسیار مفید است. ویتامین های موجود در انگور خاصیت آنتی اکسیدانی دارند که از تخریب DNA جلوگیری می کند که همین امر باعث می شود به الزایمر مبتلا نشوید.

فواید انگور به قدری زیاد است که در قرآن کریم نیز به این میوه بهشتی اشاره شده است و در طب اسلامی نیز بسیار توصیه شده است، طبع انگور گرم و تر می باشد.

تقویت استخوان ها با انگور

تقویت استخوان ها با انگور

استخوان ها در تمام طول زندگی همواره در حال رشد است و نیاز به تغذیه دارد. بر اساس تحقیقاتی که بر روی میوه ها انجام شده، تعدادی از آنها در تقویت کردن استخوان ها نقش بسزایی دارند یکی از میوه ها انگور سبز است. گنجاندن این میوه با ارزش می تواند منجر به استخوان سازی و تراکم استخوان ها می شود.

انگور سبز سرشار از مواد معدنی مانند: آهن، مس، منگنز، منیزیم و پتاسیم است که همه اینها در سلامت استخوان نقش دارند. در این میان منیزیم و پتاسیم جزو موادی هستند که به حفظ استخوان ها کمک می کند کمبود این عناصر در بدن باعث می شود ویتامین D کمتر جذب بدن شود و کمبود ویتامین D مساوی ست با اختلال در رشد استخوان ها است.

خوشبختانه انگور سبز غنی از پتاسیم و منیزیم است که مصرف منظم آن موجب می شود این مواد را به بدن برساند.در کنار تغذیه مناسب برای تقویت استخوان ها حتما باید ورزش های سبک مثل پیاده روی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این عمل سبب می شود که در میانسالی از تحلیل رفتن استخوان ها جلوگیری کند.

پیشگیری از بیماری قلبی با مصرف انگور

پیشگیری از بیماری قلبی با مصرف انگور

آیا می دانستید تغذیه تا چه مقدار از بیماری های قلبی عروقی ما را ایمن می کند؟ قلب را می توان مهم ترین عضو بدن ما است که باید با رژیم غذایی و ورزش این عضو حساس را مراقبت کنیم. از سوی دیگر بیماری های قلبی در حال حاضر شایع ترین علل مرگ را ایران و جهان را داراست. انگور به خاطر داشتن آنتی اکسیدان‌ها به سلامت قلب کمک فراوانی می کند. آنتی اکسیدان با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و همین باعث می شود فشار خون پایین بیاید که خود به خود به سلامت قلب نیز کمک می کند.

تغذیه مناسب و استفاده از میوه‌ای که پتاسیم بالایی دارند از مسدود شدن رگ های قلب جلوگیری می کند. مصرف انگور به صورت میوه، دسر(سالاد میوه) و نوشیدنی (آب انگور) بسیار لذت بخش است زیرا مصرف این میوه بهشتی به صورت های مختلف موجب می شود خواص بی نظیرش را بدن دریافت کند.

همانطور که در بالا گفته شده مصرف انگور در کنار ورزش و فعالیت های سبک، بیشترین راندمان را برای بدن دارد. مصرف انگور به صورت منظم بسیار مفید است فقط در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا انگور چاق کننده است و موجب اضافه وزن می شود.

توزیع کننده انگور سبز

توزیع کننده انگور سبز

انگور به علت تنوع بالایی که دارند از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه میوها برخودار هستند. بهترین انگور ایران مربوط به قزوین، ارومیه و شیراز است که هم در خود کشور و هم مناطق حوضه خلیج فارس و … مورد توجه است. پس از جمع آوری محصول، برای فرآیند جداسازی راهی کارگاه های درجه بندی و بسته بندی این محصول می شود که در آن جا بر اساس سایز و رنگ به کیفیت های مختلف جداسازی می شود. انگور صادراتی در ایران به خاطر استقبال دیگر کشورها صادر می شود ولی عمده تولید انگور خوشه ای (انگور اعلا) برای مصرف، داخل کشور توزیع می گردد که از رونق خوبی برخودار است.

انگور زرد بیشتر برای تهیه شیره و کشمش مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین گزینه برای این کار است. امروزه با وجود شبکه ارتباطی گسترده(اینترنت) فروش انگور به راحت ترین شکل ممکن اتفاق می افتاد، و با یک کلیک ساده فروشندگان و خریداران عمده محصولات مشخص می گردد. لازم به ذکر است که خرید از کشاورز چه به صورت حضوری و چه اینترنتی به صورت عمده است و اغلب در بازارهای میوه به صورت جزو در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می گیرد.

خرید اینترنتی از کشاورزان باعث حذف واسطه ها و همچنین پایین آمدن قیمت نهایی محصول می شود. همچنین مرغوبیت محصول نیز تاثیر زیادی در خرید عمده انگور را دارد. اندازه و رنگ آن نیز موجب تغییر قیمت می شود. همچنین خریداران می توانند به صورت حضوری از محصول دیدن کرده و بعد اقدام به خرید نمایند. برای آگاهی از قیمت انگور خوشه‌ای بهتر راه مراجعه به سایت های است که در این حوضه فعالیت وسیعی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما