بازار فروش گیلاس سیاه درجه یک

گیلاس سیاه درجه یک، یک میوه ای می باشد که بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این میوه که بسیار شیرین و بسیار آبدار می باشد رنگ سرخ تا مشکی را به خود جلب کرده است. هسته ی گیلاس بسیار سفت و کوچک می باشد و دور آن را گوشت مانند گرفته است. امروزه بازار فروش گیلاس سیاه درجه یک بسیار پر رونق می باشد و دارای بازار خرید و فروش بسیار بالایی است.همچنین طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

بازار فروش گیلاس سیاه درجه یک

مشخصات مهم گیلاس سیاه درجه یک

مشخصات مهم گیلاس سیاه درجه یک گیلاس، مانند میوه های دیگر دارای مشخصات خاص خود می باشد. این درخت که نسبتا بزرگ می باشد و دارای رشد عمودی است دارای ارتفاعی حدودا یازده متر می باشد که قطر آن نیز تا ۶۰ سانتی متر میرسد. میوه ی این درخت کروی شکل و یا بعضی مواقع به شکل قلب می باشد. رنگ گیلاس از زرد تا سرخ و مشکی متفاوت است و رنگ بندی ان براساس رسیدن این میوه ها می باشد. هر چه میوه ای رسیده تر باشد رنگ آن مشکی تر است و هر چه میوه ی آن نرسیده باشد رنگ آن رو به زردی می رود.

عمر این گیلاس ها، با توجه به نژاد آن متفاوت است و به طور معمول بیست تا چهل سال می باشد. این میوه ی بسیار زیبا و خوشمزه را نمی توان زیاد نگه داری کرد و باید زود آن را استفاده نمود و در صورت نگه داری آن باید آن را به صورت کمپوت در آورد یا آن را خشک نمود. در غیر این صورت نمی توان گیلاس را به مدت زیادی نگهداری کرد.

این میوه، یک میوه ی تابستانی می باشد که در اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد و تیر به ثمر می رسد و می توان آن را خریداری نمود. گیلاس سیاه درشت، یکی از گیلاس هایی می باشد که بسیار خوشمزه و مناسب برای پذیرایی می باشد و این گیلاس ها را به خارج نیز صادر می کنند.

گیلاس سیاه درباری، دارای انواع ویتامین ها ی آ، ثی، ای، کا و … می باشد و برای بدن خاصیت های فراوانی دارد. همچنین دارای آهن، منیزیم، پتاسیم و فیبر می باشد که هر کدام برای بدن فواید بسیار زیادی دارد. گیلاس برای کمخونی، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و همچنین برای التهاب های مزمن بسیار مفید است.

عمده فروشی گیلاس سیاه درشت

عمده فروشی گیلاس سیاه درشت عمده فروشی های گیلاس، این گیلاس ها را با کیفیت های متنوع و گوناگون به بازار عرضه می کنند و بعضی از آن ها را که کیفیت مطلوب تری دارند، بسته بندی می کنند و به خارج صادر می نمایند. گیلاس، آلبالو ، آلبالو فریز شده، گلابی، سیب، پرتقال، کیوی و انگور از میوه های موجود در عمده فروشی ها می باشد که بسیار مورد علاقه ی مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما