بازار عرضه گلابی پاییزی

از خوشمزه ترین و پراستفاده ترین انواع میوه ها می ‌توانیم به گلابی اشاره داشته باشیم، با کیفیت ترین گلابی در فصل پاییز بهره‌برداری می‌شود به همین دلیل در این فصل را با نمونه های متنوعی از آن در بازار خرید و فروش مواجه هستیم.

بازار عرضه گلابی پاییزی تمام تلاش خود را انجام می ‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آن ها می ‌پردازد.

بازار عرضه گلابی پاییزی

مزایای سلامتی گلابی پاییزی

مزایای سلامتی گلابی پاییزی گلابی میوه ای غنی است که برای بسیاری از سیستم های موجود در بدن کارایی دارد. محتوای غذایی آن می تواند باعث پوست سالم، کاهش وزن و سلامت قلب شود.

اگر از گلابی در رژیم غذایی خود استفاده می کنید، در برابر سرطان، فشار خون بالا و قند خون نامناسب محافظت می شوید. گلابی حاوی کاروتنوئید های مفیدی مانند لوتئین و لیکوپن است که می توانند از چشم در برابر آسیب های ناشی از نور محافظت کنند.

همچنین گلابی دارای چگالی غذایی بسیار بالایی است. مصرف این میوه، می تواند در سلامت پوست و مو، افزایش انرژی و کاهش وزن ارتباط موثری داشته باشد. افزایش مصرف آن، به طور قابل توجهی خطر چاقی و مرگ و میر را کاهش می دهد.

درحالی‌که مصرف یک عدد گلابی به‌ تنهایی ۱۸ درصد از نیاز روزانه ‌ی ما به فیبر را تأمین می ‌کند، می ‌تواند تأثیر قوی در بهبود عملکرد دستگاه گوارشی داشته باشد.

گلابی منبع عالی ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است. بنابراین گلابی می تواند به مبارزه با تشکیل رادیکال های آزاد موجود در بدن کمک کند. رادیکال های آزاد به عنوان عامل سرطان شناخته شده اند. از طرفی گوجه فرنگی حاوی مقدار خوبی از لیکوپن است. لیکوپن نوعی پلی فنول یا ترکیب گیاهی است که از ابتلا به سرطان پروستات کمک می کند.

مشخصاتی مربوط به گلابی پاییزی

مشخصاتی مربوط به گلابی پاییزی گلابی از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است و برای اینکه بتوانیذ از تمامی خواص درمانی آن بهره ببرید باید نسبت به تهیه نمونه با کیفیت آن اقدام نمایید، گلابی های پاییزی با کیفیت باید کاملاً رسیده باشند چرا که گلابی نارس مواد تحریک ‌کننده ای دارد و قسمتی از خواص غذایی خود را از دست داده است.

گلابی های پاییزی میوه ای سبز رنگ هستند و آبدار و مخروطی شکل می باشند، علاوه بر این آن ها بسیار خوشبو و معطر هستند گلابی بومی آسیای غربی و اروپای شرقی مخصوصاً نواحی شمال غربی ایران بوده و پس از سیب مهم ترین میوه دانه دار دنیا به حساب می آید.

حدود ۲۰ گونه مختلف گلابی اعلا وجود دارد گلابی ها در برابر سرما حساس تر هستند و گل های آن در بهار کمی زودتر از سیب باز می شود در تابستان گلابی ها می توانند بیش از سیب گرما را تحمل کنند.

بعضی از انواع مهم گلابی در آمریکا در زیر آورده شده است:

  • گلابی آنجوی سبز
  • گلابی آنجوی قرمز
  • گلابی بارتلِت
  • گلابی بارتلت قرمز
  • گلابی بوسک
  • گلابی کومیس
  • گلابی فورل
  • گلابی کُنکورد
  • گلابی سِکل

اما همانطور که اشاره شد گلابی میوه ای عالی گوارا و پر آب است که خاصیت بسیار بالایی دارد، قندهای موجود در آن حتی در اشخاصی که به مرض قند دارند می تواند مفید باشد، گلابی میوه ای است که به آسانی هضم می شود و جذب بدن خواهد شد دانه های ریز موجود در آن موجب پاک کردن روده ها می شوند.

کسانی که به فشار خون مبتلا هستند در صورتی که به طور مرتب از گلابی استفاده نمایند خون آن ها تسویه خواهد شد و نتایج خوبی خواهند برد آب گلابی مسهل نیرومندی است و دارای منگنز فراوانی می باشد علاوه بر این باعث نیکویی صورت و آرامش و سکون دل خواهد شد، علاوه بر این مواد موجود در گلابی می تواند بیماری هایی همچون کم خونی و ضعف شدید را از بین ببرد.

فواید پوست گلابی پاییزی

فواید پوست گلابی پاییزی گلابی ها در تنظیم فشار خون بسیار کمک کننده است. در واقع می تواند مقدار کم سدیم را حفظ کند که برای تنظیم فشار خون بسیار کمک کننده است. فیبر، پتاسیم، ویتامین C و محتوای کولین موجود در گلابی همه از سلامتی قلب پشتیبانی می کنند. افزایش مصرف پتاسیم، همراه با کاهش مصرف سدیم، مهم ترین تغییر در رژیم غذایی است که یک فرد ​​می تواند برای کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی رعایت کند‌.

از طرفی پوست گلابی که در معرض نور خورشید قرار گرفته باشد از نظر ویتامین از گوشت آن غنی تر است بنابراین باید پوست آن را جدا کنید برگ درخت گلابی هم دارای خاصیت ادرار آوری می باشد خوردن‌ گلابی باعث جلا و روشنی قلب شده و دردهای اندرون را فرو خواهد نشاند صرف گلابی معده را پاک می ‌کند و آن را تقویت خواهد بخشید.

اما گفته می شود که یک گلابی متوسط با وزن تقریبی ۱۷۸ گرم حاوی موارد زیر است:

  • ۱۰۱ کالری
  • فاقد چربی
  • ۲۷ گرم کربوهیدرات
  • ۱۷ گرم قند
  • یک گرم پروتئین

همچنین بهترین گلابی پاییزی حاوی فولات است که به تعادل سطح هموسیستئین کمک می کند. هموسیستئین یک اسید آمینه است که در نتیجه تجزیه پروتئین ایجاد می شود. گفته می شود که خطر حملات قلبی و مغزی را کاهش می دهد.

قیمت عمده گلابی پاییزی

قیمت عمده گلابی پاییزی

این مدل از محصولات، بیش تر از همه به صورت عمده ارائه می شوند و افراد می توانند بهترین آن را از عرضه کنندگان خریداری کنند. اما تمایل عرضه کنندگان این است که گلابی ارگانیک را در خدمت خریداران قرار دهند، چرا که از کم ترین مواد شیمیایی در درست کردن آن ها استفاده شده است و مصرف آن آسیبی به افراد نمی رساند.

در بسیاری از نقاط ایران، توانایی تولید گلابی ارزان وجود دارد. حتی در مناطقی که شرایط اقلیمی مناسب برای تولید این محصول نیست، می‌ توان با فراهم کردن شرایط گلخانه‌ ای به تولید این نمونه از محصولات پرداخت بنابراین عرضه کنندگان آن تقریبا در هر شهری به ارائه خدمات می پردازد.

قیمت گلابی کیلویی به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ‌ترین آن ها می‌توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم اما شما با تهیه آن ها به صورت عمده می توانید دست واسطه را از معامله حذف کنید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید در این زمینه می ‌توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین گلابی خود را خریداری نمایید و خریدی به صرفه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما