بازار خرید آلبالو عمده

بازار خرید آلبالو عمده در تابستان که فصل برداشت این محصول است رونق بسیار خوبی را دارد. این میوه شباهت زیادی به گیلاس داشته ولی اندازه آن کمی ریز تر بوده و بافت نرم تری را نیز نسبت به آن دارد. مزه آلبالو معمولا ترش بوده، ولی دانه های کامل رسیده ی آن، ملس مزه می باشند.

در تابستان که هوا گرم است می توان این میوه را به شکل بسته بندی های کوچک در فریزر قرار داد و بعد از گذشت یک روز آلبالو فریزری را از یخچال بیرون آورده و با گلپر و نمک ترکیب کرده و نوش جان نمود. قطعا لذت گشت و گذار در روز های گرم سال با اسموتی تهیه شده از آلبالو به همراه تکه های یخ قلب را جلا می دهد. البته می توانید به جای یخ، از آلبالو فریز شده برای خنک کردن اسموتی و انواع نوشیدنی ها استفاده کنید.

بازار خرید آلبالو عمده

مواد مغذی موجود در آلبالو

مواد مغذی موجود در آلبالو آلبالو جزو میوه های دوست داشتنی برای اکثر عموم بوده که بافتی آبدار داشته و مصرف آن به دلیل فواید زیادی که دارد برای بدن بسیار عالی است. این میوه کوچک برای پیشگیری از سرطان موثر بوده، سلامت قلب را افزایش داده و کاهنده التهاب نیز می باشد. میلیون ها نفر در معرض ابتلا به دیابت هستند که داشتن رژیم غذایی شامل آلبالو بهتر از داروهایی است که پزشکان برای مقابله و درمان این بیماری تجویز می کنند.

آلبالو حاوی گنجینه ای از انواع آنتی اکسیدان هایی بوده که برای حفظ سلامت و تندرستی بسیار ضروری هستند. وجود انواع مواد معدنی مثل فیبر، مس، پتاسیم و… آن را به یک میوه ی فوق العاده مقوی تبدیل کرده است. مقادیر زیادی از پروتئین و ویتامین ها از دیگر فواید آلبالو می باشد. این میوه اغلب توسط ورزشکاران استفاده می شود زیرا مصرف منظم آن می تواند سبب تقویت قدرت ماهیچه ها و همچنین تسکین و بهبود درد شود.

اگر آلبالو قبل از خواب مصرف بشود قطعا می تواند به خواب بهتر کمک کند. این امر به دلیل مقدار بالای تریپتوفان و آنتوسیانین است زیرا این دو ترکیب در بدن، موجب ایجاد ملاتونین و بهبود مدت زمان و کیفیت خواب می شود. همچنین مصرف آلبالو بر افزایش سلامت مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان آرتروز تاثیر فراوانی دارد.

عوامل موثر بر قیمت آلبالو

عوامل موثر بر قیمت آلبالو آلبالو از میوه های ترش مزه است که معمولا بهترین نوع آن در نواحی کوهستانی کشت می شود. معمولا آلبالو کیلویی به فروش می رسد و انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. عوامل متعددی از جمله نوع میوه آلبالو، سطح کیفی و میزان درشتی دانه آلبالو بر قیمت این محصول تاثیر گذار است. از طرفی نرخ این میوه در فصل براشت آن، قیمت ارزانتری نسبت به دیگر ایام دارد. خوب است بدانید آلبالو پیوندی که میوه آن درشت تر از نوع معمولی می باشد قیمت بیشتری را نسبت به انواع دیگر دارا است.

همچنین خریداران عمده نسبت به مصرف کنندگان خرد، آلبالو را با بهاء کمتری می توانند تهیه کنند زیرا عمده خرینی از آنجا که به نفع تولید کننده ها می باشد قیمت نهایی محصول را کاهش می دهد. فصل برداشت این میوه در کشور ما در تابستان بوده و اگر کسی بخواهد آلبالو ارزان را برای درست کردن مربا و ترشیجات تهیه کند، بهتر است که در اواسط ورود آن به بازار تره بار، اقدام به خرید نماید زیرا در این حین نرخ آلبالو بسیار مناسب می باشد.

البته از این موضوع نیز نباید گذشت که کشور ما از تولید کنندگان آلبالو بوده، از این رو قیمت این میوه بسیار ارزان تر از ممالکی است که آلبالو را تنها به صورت صادراتی برای مردم کشورشان تهیه می کنند. همچنین بدانید ایران از بهترین صادر کنندگان آلبالو مرغوب در جهان می باشد.

نکات مهم هنگام خرید آلبالو

نکات مهم هنگام خرید آلبالو آلبالو میوه ای خوشمزه بوده که آن را می توان به صورت خام استفاده کرده و یا از آن مربا، کیک و انواع دسر تهیه نمود. گرچه این میوه بسیار محبوب است ولی نکاتی مهم وجود دارد که هنگام خرید آلبالو باید به آن دقت زیادی داشت از جمله:

  • آلبالو هایی که بافت سفت و محکم دارد و پوست آن براق است تازه بوده و انتخاب آن بسیار عاقلانه می باشد.
  • آلبالو هایی که ساقه به آن چسبیده ماندگاری بیشتری نسبت دانه هایی که ساقه آن ها چیده شده دارند. در ضمن در هنگام خرید به دنبال آلبالو با ساقه ی سبز و تازه باشید نه آن هایی که ساقه ای خشک شده و قهوه ای رنگ دارند.
  • از خرید دانه های آلبالویی که نرم و چسبناک است و یا پوست آن ترک و یا لکه های قهوه ای دارد، خودداری بفرمایید.
  • همچنین حتما چند دانه از آلبالو را به بینی خود نزدیک کنید اگر بوی نامطبوع یا پوسیدگی نداشت آن‌ را بخرید.

خوب است بدانید بعضا ممکن است با در نظر گرفتن تمام نکات بالا باز هم آلبالو نامرغوب باشد. برای جلوگیری از این امر لازم است فوت آخر را نیز به کار بگیرید. کرم های ریز سفید رنگ یکی از آفت هایی است که به میوه آلبالو هجوم می آورند. برای اینکه متوجه شوید آلبالویی که تهیه می کنید کرمو نباشد با اجازه از فروشنده چند عدد از دانه های این میوه را باز کنید و در صورتی که فاقد کرم باشند اقدام به خرید آن بفرمایید.

پخش کلی آلبالو عمده

پخش کلی آلبالو عمده آلبالو یک میوه کوچک و مفید است که مصرف آن نه تنها خوشمزه و دلپذیر است بلکه از آن به عنوان چاشنی نوشیدنی ها و دسرها نیز استفاده می شود. این میوه را میتوان به صورت تازه، خشک شده و منجمد مصرف کرد و یا اینکه آن را برای تهیه کمپوت های فوق العاده دلچسب پخت. جالب است که بدانید در طب سنتی این میوه را به دلیل فواید زیادش برای درمان بعضی بیماری ها تجویز می کنند.

آلبالو بومی اروپا و جنوب غربی آسیا می باشد. مواد های شیمیایی که سبب رنگ قرمز تیره این میوه شده، ممکن است درد را بسیار بهتر از آسپرین تسکین دهد و همچنین مصرف روزانه آلبالو بیماری های قلبی و عروقی را کاهش خواهد داد. پوست این میوه قابض بوده و طعم تلخی را دارنده است. از آلبالو نوعی روغن خوراکی استخراج می شود که در تولید محصولات آرایشی از آن بهره می گیرند.

فروشگاه ما از بهترین مراکز پخش کلی آلبالو عمده به طور مستقیم بوده و ما در فصل برداشت این میوه پذیرای حضور شما خریداران محترم می باشیم. آلبالو ارزان و با کیفیت را در تابستان تنها از مجموعه ما بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما